  • 1. Data: 2008-06-26 09:09:27
    Temat: Prawo a publikacje internetowe
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Jak potraktowac tekst opublikowany w internetowym forum ktorego tresc
    nie jest zgodna z oryginalem?
    Gdy zwrocilem uwage na zmiane tresci uzyskalem odpowiedz, ze:

    "Wolno mi zmienić w tekście, który sama napisałam, to co chcę i kiedy
    chcę, jeżeli nie zmienia to sensu."

    Tekst mial stanowic nizej zacytowana informacje dla forumowiczow:

    "Ze zwględu na brak rzetelności autora artykułu dotyczącego Racławickiej
    5, który miał okazaję zapoznać się z poniższym listem właścicielki
    (właścicielki w 75 %) kamienicy, zamieszczamy przedmiotowy list poniżej:"

    I wlasnie ten "przedmiotowy list" nie jest zgodny az w trzech z
    jedenastu punktow z oryginalem.

    Kuriozalne w tym wszystkim jest to, ze user "KPWM" z forum firmujacym
    taka manipulacje to kancelaria prawna;)
    http://www.forum.btx.pl/viewtopic.php?t=19

    Co to sie w tym kraju wyprawia?

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl