  • 1. Data: 2009-10-04 20:45:03
    Temat: co daje meldunek?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie się swoje odstałem pod okienkiem meldunkowym w UM i tak się
    zastanawiam, po co to komu? Do statystyki? Jaką konkretną korzyść daje
    meldunek Władzy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-10-04 20:54:39
    Temat: Re: co daje meldunek?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >
    > właśnie się swoje odstałem pod okienkiem meldunkowym w UM i tak się
    > zastanawiam, po co to komu? Do statystyki? Jaką konkretną korzyść daje
    > meldunek Władzy?

    Po za czysto statystycznymi i organizacyjnymi nic wiecej.
    Pewnych spraw nie załatwisz w urzędzie innym niż ten pod który podpadasz
    z racji meldunku.

  • 3. Data: 2009-10-04 20:54:49
    Od: r...@m...com

    > Witam,
    >
    > właśnie się swoje odstałem pod okienkiem meldunkowym w UM i tak się
    > zastanawiam, po co to komu? Do statystyki? Jaką konkretną korzyść daje
    > meldunek Władzy?

    Finansową.

    wpadnie 30 zł do budżetu państwa za wymianę dowodu...

  • 4. Data: 2009-10-04 20:56:04
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > właśnie się swoje odstałem pod okienkiem meldunkowym w UM i tak się
    > zastanawiam, po co to komu? Do statystyki? Jaką konkretną korzyść daje
    > meldunek Władzy?

    Ogolnie do korespondencji, za swietej pamieci komuny zeby miec wladze
    nad jednostka.
    Np w szkoplandii meldunki zalatwia sie na policji ktora kontroluje
    dzieki temu przestepcow.

  • 5. Data: 2009-10-04 20:56:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Po za czysto statystycznymi i organizacyjnymi nic wiecej.

    Uważasz, że ktoś prowadzi jakiekolwiek statystyki, które mają
    jakąkolwiek wartość, na podstawie meldunków?

    > Pewnych spraw nie załatwisz w urzędzie innym niż ten pod który podpadasz
    > z racji meldunku.

    A co na przykład?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-10-04 20:57:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:

    > Po za czysto statystycznymi i organizacyjnymi nic wiecej.
    > Pewnych spraw nie załatwisz w urzędzie innym niż ten pod który podpadasz
    > z racji meldunku.

    Ale to skutek a nie przyczyna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2009-10-04 20:59:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    games pisze:

    > Ogolnie do korespondencji,

    Jakiej korespondencji? Ja adres korespondencyjny mam gdzie indziej niż
    meldunkowy.

    > Np w szkoplandii meldunki zalatwia sie na policji ktora kontroluje
    > dzieki temu przestepcow.

    I przestępcy się grzecznie meldują? W taki ordnung to nawet w
    Vaterlandzie nie uwierzę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2009-10-04 21:02:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jakiej korespondencji? Ja adres korespondencyjny mam gdzie indziej niż
    > meldunkowy.

    A co to sąd obchodzi.

  • 9. Data: 2009-10-04 21:09:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:
    > A co to sąd obchodzi.

    Jaki sąd? Przecie pytałem jakiej korespondencji. Mówisz, że meldunki są
    li tylko wyłącznie dla sądów? No to po co meldunki? Nie prościej zapodać
    sądom właśnie adresu korespondencyjnego?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2009-10-04 21:09:51
    Od: games <g...@g...home.pl>

> [...]
    > meldunkowy.

    > I przestępcy się grzecznie meldują? W taki ordnung to nawet w

    Meldunek jest po to zeby wladza mogla cie znalezc i zaszufladnowac pod
    tym adresem pod ktorym jestes zameldowany tak ciezko to zrozumiec.