  • 11. Data: 2014-12-10 09:49:59
    Temat: Re: cmentarz? czyj jest i czy wszytko wolno 'wlascicielowi'
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2014, re wrote:

    > Użytkownik "Sonn"

    > Opłać grób i tyle. Poza tym jest to forma sygnalizacji dla rodzin, że
    > grób może zostać usunięty po upływie stosownego określonego przepisami
    > czasu, o ile nie zostanie opłacony
    > ---
    > Nowa usługa pocztowa ?

    Nie nowa, nie usługa i nie pocztowa.
    Ale poza tym wszystko się zgadza.
    100% Radio Erewań?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-12-10 22:32:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Opłać grób i tyle. Poza tym jest to forma sygnalizacji dla rodzin, że
    > grób może zostać usunięty po upływie stosownego określonego przepisami
> [...]

    Nie nowa,
    ---
    W życiu jeszcze nie widziałem takiej sygnalizacji, ale skoro ktoś pisze, że
    taką zauważył to mu wierzę i podejrzewam, że świeżo wymyślona skoro ja o
    niej jeszcze nie słyszałem. Ty kiedy taką najdawniej widziałeś ?

    nie usługa
    ---
    Skoro pisze, że na rzecz rodziny, która nie opłaciła to usługa. Jakby pisał
    o czym innym to do czego innego bym pisał.

    i nie pocztowa.
    ---
    Skoro przekazuje wiadomość to poczta. Tradycyjna, elektroniczna ... ciągle
    poczta.

    Ale poza tym wszystko się zgadza.
    100% Radio Erewań?
    ---
    Proste główkowanie w kontekście prowadzonej dyskusji. A co u Ciebie ?

  • 13. Data: 2014-12-12 23:18:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2014, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Nie nowa,
    > ---
    > W życiu jeszcze nie widziałem takiej sygnalizacji,

    Chyba w ogóle wiele rzeczy jest dla Ciebie nowych.
    No ale uczymy się na naukach starożytnych.

    > Ty kiedy taką najdawniej widziałeś ?

    Szybko myślę kto mi ostatnio zostawił info "w widocznym
    miejscu"... będzie już parę miesięcy, prawda.

    > nie usługa
    > ---
    > Skoro pisze, że na rzecz rodziny, która nie opłaciła to usługa.

    Nie, skoro pisze również na *własną* rzecz, to nie usługa.
    Przecież ma interes w tym, aby potencjalnie zainteresowani
    (z drugiej strony) wyrazili "oświadczenie" (skutkujące umową).
    Przecież nie powiesz, że jak mi CHIP posłał "przypomnienie
    o końcu prenumeraty" to wykonał USŁUGĘ.
    Usługę to by wykonał "ktoś", komu zainteresowany powierzył
    załatwienie sprawy, bo jemu się nie chce.

    > i nie pocztowa.
    > ---
    > Skoro przekazuje wiadomość to poczta.

    Przekazywanie WŁASNYMI środkami WŁASNYCH wiadomości to poczta?

    No to na innym świecie żyjemy.

    > Ale poza tym wszystko się zgadza.
    > 100% Radio Erewań?
    > ---
    > Proste główkowanie w kontekście prowadzonej dyskusji. A co u Ciebie ?

    Żelazna logika.
    Bezosobowa, mało kontekstowa, typowy technokrata.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2014-12-13 01:03:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > W życiu jeszcze nie widziałem takiej sygnalizacji,

    Chyba w ogóle wiele rzeczy jest dla Ciebie nowych.
    Mam wszy na pępku i śmierdzę.

    No ale uczymy się na naukach starożytnych.
    ---
    Też karteczki przylepiali na grobach ???

    > Ty kiedy taką najdawniej widziałeś ?

    Szybko myślę kto mi ostatnio zostawił info "w widocznym
    miejscu"... będzie już parę miesięcy, prawda.
    ---
    Nie "widocznym miejscu" tylko publicznym. Takiego zwyczaju nie ma. Clue tej
    sprawy, jak mniemam.

> [...]
    > Skoro pisze, że na rzecz rodziny, która nie opłaciła to usługa.

    Nie, skoro pisze również na *własną* rzecz, to nie usługa.
    Szczególnie, że każda usługa polega na obustronnej korzyści.

    Przecież ma interes w tym, aby potencjalnie zainteresowani
    (z drugiej strony) wyrazili "oświadczenie" (skutkujące umową).
    ---
    I co z tego ?

    Przecież nie powiesz, że jak mi CHIP posłał "przypomnienie
    o końcu prenumeraty" to wykonał USŁUGĘ.
    ---
    Dokładnie tak powiem. Jest tylko kwestia czy było to zobowiązanie z tytułu
    umowy.

    Usługę to by wykonał "ktoś", komu zainteresowany powierzył
    załatwienie sprawy, bo jemu się nie chce.
    ---
    To by było wykonanie zobowiązania z tytułu umowy.

    > i nie pocztowa.
    > ---
    > Skoro przekazuje wiadomość to poczta.

    Przekazywanie WŁASNYMI środkami WŁASNYCH wiadomości to poczta?
    ---
    Poczta to zawartość a nie to czy gońcem, kurierem czy z trąbką.

    No to na innym świecie żyjemy.
    ---
    Przesadzasz.

> [...]

    Żelazna logika.
    Bezosobowa, mało kontekstowa, typowy technokrata.
    Nie widać.

  • 15. Data: 2014-12-16 12:10:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > że taką zauważył to mu wierzę i podejrzewam, że świeżo wymyślona skoro ja
    > o niej jeszcze nie słyszałem. Ty kiedy taką najdawniej widziałeś ?

    Ja też, ale uważam, że bardzo mądra akurat. Z rodziną różnie bywa. Czasem
    ze złośliwości, a czasem z przyczyn losowych osoba, na którą akurat
    nagrobek jest zarejestrowany nie przedłuży umowy.Pozostała część rodziny by
    chętnie przedłużyła, ale tym nie wie i problem jest dopiero, gdy nagrobek
    znika.

  • 16. Data: 2014-12-16 23:56:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    chętnie przedłużyła, ale tym nie wie i problem jest dopiero, gdy nagrobek
    Czasem tak, ale zwykle jest pewnie tak, że po prostu tak wygodnie
    sygnalizować zarządcy co według "osygnalizowanych" narusza dobry obyczaj i
    tylko dlatego "jest sprawa".