  • 1. Data: 2004-08-25 11:51:30
    Temat: ciągłosć pracy
    Od: "Pawel" <p...@w...nu>

    Witam, mam pewien problem i może będziecie mogli mi w nim pomóc :)))

    Pracowałem w firmie X u pracodawcy Y prze okres około 2,5 roku, następnie
    po likidacji firmy X zostałem przeniesiony do firmy Z której własnicielem
    jest nadal pracodawca Y.
    Pytanko: Jak wedłyg prawa liczony jest okres zatrudnienia (cały czas prasy w
    obu firmach to ponad 3 lata - wiec zminia to zasadniczo kwestę okresu
    wypowiedzenia ), czy każda firma osobo czy moze ze wzgledu na jedego
    pracodawce razem jako praće w jednej firmnie.

    Pozdr.
    Paweł

  • 2. Data: 2004-08-25 17:48:35
    Temat: Re: ciągłosć pracy
    Od: "..::SebOLO::.." <p...@w...o2.pl>

    > Witam, mam pewien problem i mo?e b?dziecie mogli mi w nim pomóc :)))
    >
    > Pracowa?em w firmie X u pracodawcy Y prze okres oko?o 2,5 roku,
    > nast?pnie
    > po likidacji firmy X zosta?em przeniesiony do firmy Z której w?asnicielem
    > jest nadal pracodawca Y.
    > Pytanko: Jak wed?yg prawa liczony jest okres zatrudnienia (ca?y czas
    > prasy w
    > obu firmach to ponad 3 lata - wiec zminia to zasadniczo kwest? okresu
    > wypowiedzenia ), czy ka?da firma osobo czy moze ze wzgledu na jedego
    > pracodawce razem jako pra?e w jednej firmnie.

    Niestety liczone jest to jak praca w dwóch rożnych firmach, a wiec liczone
    osobno.

    Poza tym skonfiguruj sobie czytnik:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-08-26 07:19:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ..::SebOLO::.. wrote:

    > Niestety liczone jest to jak praca w dwóch rożnych firmach, a wiec
    > liczone osobno.

    Pozwolę sobie mieć wątpliwości. Pytający nie napisał nic o formie
    prawnej pracodawcy. Nie będę także próbował powtarzać wielokrotnie
    wałkowanego na tej grupie znaczenia słowa "firma". Nie wiemy więc także
    co to znaczy "X jest właścicielem firm X i Z".
    Może się zdarzyć, że pracodawca Y to osoba fizyczna prowadząca
    indywidualną działalność gospodarczą a zmiana firmy polegała na zmianie
    miejsca wykonywania pracy podanego w umowie. Niestety mamy za mało
    danych aby to rozstrzygnąć.

  • 4. Data: 2004-08-26 07:32:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ..::SebOLO::.. wrote:

> [...]

    prawnej pracodawcy. Nie będę także próbował powtarzać wielokrotnie
    wałkowanego na tej grupie znaczenia słowa "firma". Nie wiemy więc także
    co to znaczy "Y jest właścicielem firm X i Z".