  • 1. Data: 2004-08-25 10:12:24
    Temat: nieuczciwy sprzedawca-do kogo sie zglosic?
    Od: "jac" <j...@o...pl>

    Witam
    Mam problem
    Jakis czas temu chcialem kupic lcd w sklepie intrnetowym www.monitor.pl i
    wplacilem naleznosc z gory(wiem totalna glupota).MOnitora nie
    dostalem-tlumaczyli sie problemami z
    dostawcami,uszkodzonymi pikselami itd.W koncu zrezygnowalem z zakupu i
    poprosilem o zwrot pieniedzy.Do dzisiaj czekam na zwrot kasy i juz z pol
    roku ciagle slysze ze juz wyslali ale cos nic nie dochodzi.
    No i moje pytanie :do kogo sie zwrocic aby oddali co moje?

    --
    pozdr
    jac

  • 2. Data: 2004-08-25 10:46:06
    Temat: Re: nieuczciwy sprzedawca-do kogo sie zglosic?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    jac wrote:
    > No i moje pytanie :do kogo sie zwrocic aby oddali co moje?

    najlepiej do sądu
    www.ms.gov.pl -> formularze pozwów, wypełniasz, wysyłasz, płacisz wpis,
    czekasz ma wyrok

    KG

  • 3. Data: 2004-08-25 10:54:12
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jac" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku ciagle slysze ze juz wyslali ale cos nic nie dochodzi.
    > No i moje pytanie :do kogo sie zwrocic aby oddali co moje?

    proponuje wyslac do nich oficjalne pismo poczta wzywajace o zwrot pieniedzy
    wraz z odsetkami,
    informujac jednoczesnie ze jesli np. w przeciagu 7 dni nie zostana oddane
    pieniadze, zglosisz
    doniesienie do prokury o dokonaniu przez nich przestepstwa z art. 286 kk
    (oszustwo).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-25 11:49:11
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/25/2004 12:12 PM, jac wrote:
> [...]
    > roku ciagle slysze ze juz wyslali ale cos nic nie dochodzi.
    > No i moje pytanie :do kogo sie zwrocic aby oddali co moje?

    Możesz mieć kłopot z odzyskaniem kasy - na ich stronie zadbano o numer
    konta bankowego w nowym standardzie, a nie zadbano o podanie nr KRS -
    nadal jest RHB. Ładnie to nie wygląda.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-08-25 12:50:44
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 12:12:24 +0200, jac naskrobał(a):

> [...]
    > roku ciagle slysze ze juz wyslali ale cos nic nie dochodzi.
    > No i moje pytanie :do kogo sie zwrocic aby oddali co moje?

    do sądu a jeszcze prościej do rzecznika konsumenta :)
    Warto wcześniej przesłać przedsądowne wezwanie do zapłaty wraz z
    naliczonymi odsetkami - może się obudzą.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org