  • 11. Data: 2006-02-08 21:33:55
    Temat: Re: cele dla niepalacych, chorych, inwalidow itp
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    scream napisał(a):

    > Bo więzienie to nie hotel pięciogwiazdkowy, i osoby które tam trafiają mają
    > poczuć, że odbywają karę, a nie że są na wakacjach. Zero luksusów.
    > Palący/niepalący to sobie mogą wybierać jak jadą pierwszą klasą w
    > Intercity. Zresztą... Nie chce mi sie tego tłumaczyć, i tak zaraz naskoczy
    > na mnie kolejnych 20 "obrońców praw człowieka", tych samych zresztą, którzy
    > opowiadają się za karą śmierci i kastrowaniem pedofilów.

    Areszt tymczasowy nie jest kara - w areszcie siedza rowniez niewinni
    ludzie - dopiero sad rozstrzyga, czy sa winni, czy nie.

    pzdr
    A.

  • 12. Data: 2006-02-08 21:36:56
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    watcher napisał(a):

    > Z ciekawości zapytam czy istnieją w więzieniach cele dla niepalących,

    istnieja

    > czy w ogóle o to nie pytają

    pytaja

    i każdy ląduje tam gdzie jest akurat wolne
    > miejsce.

    czasem tak jest

    >Jednak jakiś sprytny niepalący więzień mógłby się poskarżyć,
    > jak to jest?

    moze zlozyc skarge albo prosbe o przeniesienie do celi dla niepalacych.

    >Gdzie umieszcza się osoby chore lub niedołężne które
    > popełniły jakieś przestępstwo?

    razem z innymi

    pzdr
    A.

  • 13. Data: 2006-02-08 21:37:40
    Od: "watcher" <z...@...pl>

    > Nigdzie, siedzą w domu i nie odbywają kary.

    To jak ktoś jest kaleką, jest przewlekle chory albo upośledzony to może
    bezkarnie łamać prawo bo nic mu nie zrobią??

  • 14. Data: 2006-02-08 22:03:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 8 Feb 2006 22:33:55 +0100, wisp1966 napisał(a):

    > Areszt tymczasowy nie jest kara - w areszcie siedza rowniez niewinni
    > ludzie - dopiero sad rozstrzyga, czy sa winni, czy nie.

    Gdzie wyczytałeś że my tu rozmawiamy o aresztach tymczasowych?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-02-08 22:04:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2006 22:37:40 +0100, watcher napisał(a):

    > To jak ktoś jest kaleką, jest przewlekle chory albo upośledzony to może
    > bezkarnie łamać prawo bo nic mu nie zrobią??

    Na to wychodzi. A znasz jakiś przypadek osadzenia kaleki albo przewlekle
    chorego/upośledzonego? Niektórych osadza się w zamkniętych szpitalach
    psychiatrycznych. Ale przecież nie wsadzą tam kogoś, kto jeździ na wózku
    albo ma chore serce.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-02-08 22:17:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "wisp1966" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > razem z innymi

    I musza robic za Marianne....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2006-02-09 11:49:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <6k8kxqyte4i3$.9ufa8f14hutj.dlg@40tude.net>, scream wrote:

    > Bo więzienie to nie hotel pięciogwiazdkowy, i osoby które tam trafiają mają
    > poczuć, że odbywają karę,

    A sędzia orzekł 20 lat, raka, astmę i zapalenie spojówek?

    Renata

  • 18. Data: 2006-02-09 12:22:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 11:49:51 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > A sędzia orzekł 20 lat, raka, astmę i zapalenie spojówek?

    Przeczytaj mój post jeszcze raz, ze zrozumieniem. Szczególnie ten fragment
    który wycięłaś.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-02-09 14:04:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <16sl2m9ws3fel$.prebvlri3dnt.dlg@40tude.net>, scream wrote:

    > Przeczytaj mój post jeszcze raz, ze zrozumieniem. Szczególnie ten fragment
    > który wycięłaś.

    Przeczytałam, wkleiłam niżej. O co ci chodzi?

  • 20. Data: 2006-02-09 14:39:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 14:04:17 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Przeczytałam, wkleiłam niżej. O co ci chodzi?

    Dokladnie o to co ponizej:

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl