  • 1. Data: 2004-02-01 18:03:34
    Temat: cd grozby karalnej
    Od: Anka Łazowska <a...@c...pl>

    Witam. Poniewaz juz tu pytalam o grozbe karalna i pewne moje watpliwosci
    zostaly rozwiane, ale nie do konca, to moze przytocze, o co dokladnie
    chodzi. Sprawa wyglada tak: ktos obrazal moja rodzine, wysylal mi obrazliwe
    maile na priv (byla to osoba bliska - sprawa w zasadzie z tych prywatnych.
    Znalismy sie i do pewnego momentu bardzo lubilismy. Pozniej z pewnych
    wzgledow wynikla klotnia. Szerzej nie bede pisala - bo i sensu nie ma wdawac
    sie w prywatne zwiazki), bez przerwy ublizal, nie wprost, ale dajac jasno do
    zrozumienia, co chce powiedziec na moj temat.
    W pewnym momencie przerzucil sie ze mnie na moja mame. I tutaj nie
    wytrzymalam - napisalam tej osobie, ze jezeli aluzja Jej dotyczy, to on za
    to zaplaci.
    Dodalam pozniej, ze niech obraza mnie, ale nie moja Mame.
    No i nastepne zdanie brzmialo "Znajomy ma kolegow. To sa silne chlopaki i
    maja dojscia".
    Teraz jestem straszona prokuratura z powodu, jak to nazwal "grozby
    karalnej". Wiem, ze nie jest to "grozba karalana" (wg odpowiedzi
    przewijajacych sie przez grupe) ale juz nie wiem, jak reagowac. Dodam, ze
    ten czlowiek jest nieobliczalny i nieprzewidywalny. Nie jestem pierwsza
    osoba, ktora traktowal w ten sposob droga mailowa (obrazanie, komentarze
    odnoszace sie do zycia prywatnego, zlosliwe i niecenzuralne maile). Ale
    pierwsza, ktora znal osobiscie. Na co moge liczyc, gdy ten czlowiek spelni
    swoje grozby?

    Anka

  • 2. Data: 2004-02-01 20:05:37
    Temat: Re: cd grozby karalnej
    Od: Grazyna <m...@g...pl>

    Anka Łazowska wrote:
> [...]
    > pierwsza, ktora znal osobiscie. Na co moge liczyc, gdy ten czlowiek spelni

    Zupelnie nie rozumiem co wogole zmusza cie do czytania jego maili. PO
    prostu zaloz filtr w skrzynce na maile przychodzace od niego i bedzie po
    sprawie. A jego pisanine po prostu zignoruj

    Grazyna

  • 3. Data: 2004-02-01 21:27:00
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik Grazyna napisał:

> [...]
    > prostu zaloz filtr w skrzynce na maile przychodzace od niego i bedzie po
    > sprawie. A jego pisanine po prostu zignoruj

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 4. Data: 2004-02-01 22:46:29
    Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > prostu zaloz filtr w skrzynce na maile przychodzace od niego i bedzie po
    > sprawie. A jego pisanine po prostu zignoruj

    Juz to zrobilam. Po prostu zastanawiam sie nad tym jego strazeniem mnie.
    Rozczarowal mnie swoja postawa i zachowaniem...

    Anka

  • 5. Data: 2004-02-02 22:49:53
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Anka Łazowska w wiadomości <bvjf0b$afr$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Na co moge liczyc, gdy ten czlowiek spelni swoje grozby?

    Hmm no jeśli je spełni to na niewiele możesz liczyć. Nie wiem co to za
    wariat, mam nadzieję, że nie masz tej rodziny we Wrocławiu ;-))) ale
    najczęściej radę daje po prostu cisza. Jeśli jest to tylko
    furiat-pieniacz to w pewnym momencie da sobie spokój. Jeśli jest Ci
    wiadome, że faceta stać na więcej - a bierzesz pod uwagę każdą opcję -
    po prostu kieruj się na komisariat.

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl