  • 1. Data: 2004-02-01 17:58:44
    Temat: Eksmisja z biura
    Od: "Peter" <w...@p...onet.pl>

    Zaistniała sytuacja.
    Umowa najmu powierzchni biurowej do 06.2004.
    Z powodu braku opłat właściciel nieruchomości w sobote kontaktował się
    telefonicznie ze opróżnia wynajmowany przezemnie lokal biurowy, zawartość
    dokumenty, sprzęt komputerowy, meble. Nie rozmawiał tylko zostawil wiadomosc na
    poczcie glosowej.
    W umowie jest punkt odnosnie eksmisji w przypadku braku wpłat za minimum jeden
    pełny miesiąc.
    Ale czy właściciel miał obowiązek powiadomić mnie pisemnie listem poleconym o
    eksmisji? Miał taką możliwość gdyż firma jest zarejestrowana pod domowym moim
    adresem a biuro bylo dodatkowym miejscem wykonywania działalności nie
    figurujacym w fakturach.
    Jak to jest gdy własciciel nieruchomosci postanawia dokonac eksmisji w sobote,
    i czy jest ona nadal ustawowo wolnym dniem od pracy?

    generalnie help ktokolwiek !!!
    tutaj lub gg 9731

    pozdrawiam
    Peter

  • 2. Data: 2004-02-02 07:28:44
    Temat: Re: Eksmisja z biura
    Od: "robert" <g...@g...pl>

    przeciez ustaliles w umowie warunki eksmisji, nie wiedziales co podpisujesz
    ??
    Robert