  • 1. Data: 2004-02-01 14:59:02
    Temat: Nie zapłacili i grożą upadłością firmy
    Od: "Adrian" <a...@a...pl>

    Witam, mam problem z jedną firmą. Wykonalem dla nich robote na umowe o
    dzielo na kwote 6000zł. Minal czas w jakim mieli zaplacic. Pojechalem do
    nich, powiedzieli ze maja chwilowy kryzys i ze juz niedlugo mi zaplaca. Nie
    wierzylem w ani jedno jego slowo ani obiecanki i kazalem aby mi napisali
    oswiadczenie w jakim terminie mi zaplacą. Powiedzieli ze zaplaca mi w ratach
    (paranoja) no ale nic mi innego nie pozostalo. Podpisalem oswiadczenie i
    czekalem na kase. I rate zaplacili, teraz 30.01.2004 minal termin zaplaty II
    raty. Zadzwonilem i powiedzialem ze jak nie zaplaca to daje sprawe do sondu
    na co oni ze juz maja dosc problemow i lepiej zebym sie modlil aby nie
    oglosili upadlosci firmy bo nic nie dostane!!! Co w takim razie mam zrobic
    aby odzyskac swoje ciezko zarobione pieniadze??? Z gory dziekuje za
    jakolkowiek pomoc.