  • 1. Data: 2002-03-25 08:10:43
    Temat: budynek mieszkalny a dzialanosc gospodarcza(?)
    Od: e...@w...pl (Arek)

    Gdzie szukac informacji na temat prowadzenia dzialalnosci (co wolno a czego
    nie) gospodarczej w budynku (bloku) mieszkalnym?

    Problem doklanie jest taki: w bloku (w mojej klatce) gdzie mam mieszkanie
    jest magiel. Maszyny robia sporo halasu, czesco czuc zapach pary.
    Wlasciciele magla ok 20 lat temu potrzebowali zgody moich rodzicow aby
    ruszyc z interesem. Od 3 lat wlascicielem jestem ja.
    Jak ze nie moge sie na spokoje z kobieta z magla dogadac aby pracowala w
    godzinach takich jak na tabliczce na drzwiach (10-18) wiec pozostaje mi
    droga oficjalna.

    Arek
    e...@w...pl