  • 1. Data: 2002-03-25 07:53:29
    Temat: Karta pojazdu - zabezpieczenie kredytu ?
    Od: "Marcin Ko." <s...@n...e.pl>

    Witam
    Probuje kupic samochod z salonu (uzywany, oddany w rozliczeniu za nowy).
    Samochod nie ma karty pojazdu (a powinien bo jest z 2000 roku).
    Bez karty pojazdu nie kupie tego samochodu chociazby dlatego, ze
    go pozniej nie zarejestruje. Poprzedni wlasciciel (ktory, nie moze jej
    znalezc...)
    chce wystapic do Wydzialu Komunikacji z prosba o wydanie drugiej karty
    (mozliwe). I teraz : jesli ja dostanie (a raczej tak) a ja kupie samochod
    to czy jesli oryginalna karta pojazdu spoczywa sobie gdzies w ...banku
    jako zabezpieczenie np. kredytu to czy ow bank moze mnie pozniej scigac
    (kupilem samochod z karta...).

    Pozdrowienia
    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-25 12:42:44
    Temat: Re: Karta pojazdu - zabezpieczenie kredytu ?
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>

    Marcin Ko. <s...@n...e.pl> wrote:
> [...]
    > to czy jesli oryginalna karta pojazdu spoczywa sobie gdzies w ...banku
    > jako zabezpieczenie np. kredytu to czy ow bank moze mnie pozniej scigac

    Jest jakiś współwłaściciel w dowodzie rejestracyjnym?
    Pojazd ma zastaw rejestrowy?

    --
    Przemyslaw Maciuszko

  • 3. Data: 2002-03-25 12:51:57
    Od: "Marcin Ko." <s...@n...e.pl>

    > Jest jakiś współwłaściciel w dowodzie rejestracyjnym?
    > Pojazd ma zastaw rejestrowy?

    Nie, pojazd jest zarejestrowany na firmę, widzialem fakture zakupu z salonu
    w dowodzie rej. nie ma wbitych zadnych adnotacji.

    Marcin