  • 1. Data: 2002-03-25 08:07:54
    Temat: Czy mozna isc na urlop rlop ?!?!?!?!?!?
    Od: "Tomek" <t...@t...art.pl>

    Witam
    Chciałem sie poradzic w takiej sprawie.

    Pracuje w firmie od pazdziernika 2001. Przez okres dwoch miesiecy mialem
    umowy na czas okreslony (dla kazdego miesiaca) po czym otrzymalem umowe na
    czas nieokreslony.
    W firmie poinformowali mnie ze urlop nalezy mi sie dopiero po pol roku
    pracy. Chcialem spytac czy to dobra informacja i swoja droga podpytac
    grupowiczow ile w takim przypadku mam dni urlopu do wykorzystania i kiedy
    moge go wykorzystac.
    Informacyjnie podam ze w przychodzac z poprzedniej frimy zerwanie umowy nie
    bylo na porozumienie stron, urlop w wykorzystalem odpowiednio do
    przepracowanego czasu w skali roku i mialem tygodniowa przerwe w pracy
    pomiedzy zwolnieniem a podjeciem obecnej pracy.
    Mam przepracowanych 14 lat

    Bede wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-25 10:42:36
    Temat: Re: Czy mozna isc na urlop !?!?!?!?!?
    Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > umowy na czas okreslony (dla kazdego miesiaca) po czym otrzymalem umowe na

    za ten okres masz 26/12*3=26/4=7 dni wolnego. o ile umowa byla
    od 01.10. a nie od 30.10.
    od pierwszego stycznia 2002 masz kolejnych 26 dni.

> [...]
    > pracy. Chcialem spytac czy to dobra informacja i swoja droga podpytac
    > grupowiczow ile w takim przypadku mam dni urlopu do wykorzystania i kiedy

    gdyby to byla Twoja pierwsza praca, to byloby to prawda.

> [...]
    > przepracowanego czasu w skali roku i mialem tygodniowa przerwe w pracy
    > pomiedzy zwolnieniem a podjeciem obecnej pracy.

    dni przerwy nie maja znaczenia, wazne, ze "urlop wykorzystalem
    odpowiednio do przepracowanego czasu w skali roku" i ilosc
    miesiecy przepracowywanych w nowej firmie.

    Dominika

  • 3. Data: 2002-03-25 14:19:58
    Temat: Re: Czy mozna isc na urlop rlop ?!?!?!?!?!?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, Tomek wrote:

    > W firmie poinformowali mnie ze urlop nalezy mi sie dopiero po pol roku
    > pracy. Chcialem spytac czy to dobra informacja i swoja droga podpytac

    Tak, art. 153 ust. 1 KP.

    > grupowiczow ile w takim przypadku mam dni urlopu do wykorzystania i kiedy
    > moge go wykorzystac.

    Za 2001 nie masz urlopu, do pażdziernika 2002 masz połowę wymiaru (13
    dni), od października pozostałe 13 (niech mnie poprawi ktoś od prawa
    pracy). Urlop za 2002 wykorzystujesz do 31 marca 2003.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 4. Data: 2002-03-25 15:05:24
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Tak, art. 153 ust. 1 KP.

    Przeczytaj może najpierw całego posta do końca (zwłaszcza ostatnie zdanie)

    > Za 2001 nie masz urlopu, do pażdziernika 2002 masz połowę wymiaru (13

    Mylisz się. Dominika ma rację.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-03-25 15:14:37
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, Kaizen wrote:

    > Mylisz się. Dominika ma rację.

    Nie musisz mi mówić - specjalnie poprosiłem o poprawienie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 6. Data: 2002-03-25 16:25:12
    Od: "Tomek" <t...@t...art.pl>

    Dziekuje serdecznie za dobre podpowiedzi.

  • 7. Data: 2002-03-25 17:49:07
    Od: "Mariusz C." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...art.pl>
    napisał w wiadomości news:a7niv1$krf$1@news.tpi.pl...

    > Dziekuje serdecznie za dobre podpowiedzi.

    O!
    Następny pacjent od cytowania inaczej.

  • 8. Data: 2002-03-25 21:55:01
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

> [...]
    > "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.
    > We're English, and the English are best at everything." [W. Golding,

    Do tego dodam (z mojej praktyki), ze dyrektor zakładu pracy moze wyrazic
    zgode na wczesniejszy urlop wypoczynkowy w wymiarze 1 dzien za kazdy
    przepracowany miesiac.

    Wieslaw Sawicki.