  • 1. Data: 2004-02-13 22:55:52
    Temat: budujace sie jeszcze mieszkanie jako spadek?
    Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl>

    Witam! Mam pytanko. Czy ktoś z I grupy podatkowej moze zapisac mi mieszkanie
    w testamencie, jezeli to mieszkanie w tej chwili sie buduje, tzn bedzie do
    odbioru za pare miesiecy? Osoba wplaci/la calosc kwoty juz teraz. Czy jest
    juz wlascicielem tego mieszkania, czy stanie sie nim dopiero po podpisaniu
    umowy notarialnej przy odbiorze lokalu? => czy moze mi go juz teraz zapisac?
    Dziekuje
    margaritka