  • 1. Data: 2004-02-13 23:01:47
    Temat: zgubiala dokumenty od auta...Co powinnam zrobic?
    Od: "bratanica" <a...@b...pl>

    Zgubialam dokumenty od auta ojca>Nie pytam jak mu to powiedziec tylko co
    zrobic aby szybko zdobyc zastepcze albo cokolwiek aby dostac nowe w jak
    najszybszym czasie.tylko nie piszcie komentarzy typu :takie rzeczy zdarzajo
    sie tylko kobietom.
    Z gory dziekuje:)

  • 2. Data: 2004-02-14 01:02:57
    Temat: Re: zgubiala dokumenty od auta...Co powinnam zrobic?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004, bratanica wrote:

    >+ Zgubialam dokumenty od auta ojca>Nie pytam jak mu to powiedziec tylko co
    >+ zrobic aby szybko zdobyc zastepcze

    Ty przede wszystkim dopilnuj teraz zabezpieczenia auta.
    Bo jak ci "papiery" ktoś UKRADŁ... to chyba lepiej jakby
    ojciec był tego świadom ! (mam na mysli: że "papierów"
    nie ma. Jak wyjedzie i zostawi gdzieś...).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-02-14 01:35:59
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Policja - zgłaszasz zdarzenie, następnie Wydział Komunikacji - zgłaszasz
    kradzież i składasz wniosek o nowe, powinni wydać na podstawie papieru z
    Policji nowe odrazu, ale nie mam pewności. Zaświadczenie o zawarciu
    ubezpieczenie OC/AC załatwiasz u ubezpieczyciela - dają od ręki.
    Wszystkim urzędasom pokazujesz papier z Policji - najlepiej mieć ksero kilka
    sztuk.

  • 4. Data: 2004-02-14 03:36:45
    Od: "bratanica" <a...@b...pl>

> [...]
    > ubezpieczenie OC/AC załatwiasz u ubezpieczyciela - dają od ręki.
    > Wszystkim urzędasom pokazujesz papier z Policji - najlepiej mieć ksero kilka

    Jestescie kochani dziekuje.A myslicie ze uda mi sie zalatwic to wciogu
    jednego dnia(w sobote)...

  • 5. Data: 2004-02-14 08:34:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jestescie kochani dziekuje.A myslicie ze uda mi sie zalatwic to wciogu
    > jednego dnia(w sobote)...

    W sobote nie uda ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-02-14 09:23:45
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bratanica" <a...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:4254.000011a7.402d97cc@newsgate.onet.pl...

    > A myslicie ze uda mi sie zalatwic to wciogu
    > jednego dnia(w sobote)...

    Ja się natomiat zastanawiam jak można zdac egzamin na prawo jazdy i pisac:
    - w ciogu
    - zgubialam
    - zdarzajo

    Chyba, że 'zgubialas' dokumenty, jezdzac bez prawa jazdy.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 7. Data: 2004-02-14 13:27:43
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Też zgubiłem pare razy, w Tychach wydają w urzędzie komunikacji od strzału,
    tylko muszą być obecna wszystkie osoby które są współwłaścicielaem auta -
    czyli tato niestety też :) .

    pozdro Przemek

  • 8. Data: 2004-02-14 19:29:38
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Policja - zgłaszasz zdarzenie, następnie Wydział Komunikacji - zgłaszasz
    > kradzież i składasz wniosek o nowe,

    A kto tu wspominał o kradzieży?
    W tytule wątku jest zagubienie, więc po co policja?

  • 9. Data: 2004-02-14 20:25:39
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    ciekawe jakbyś ty pisał gdybyś był max wQ i nerwowy po takiej akcji jak
    zguba dokumentów ojca.

  • 10. Data: 2004-02-14 20:27:02
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Tzw "dupochron" - gdzie urząd pracuje w weekend. Co jak sytuacja trafi się w
    czasie urlopu itd. Policję się powiadamia.