  • 1. Data: 2008-11-08 15:32:34
    Temat: budowa lokalu pod dzialanosc gospodarcza (gastronomiczny) a specjalny wjazd dla niepełnosprawnych i ubikacja?
    Od: "Dawid" <d...@s...net.nospam>

    Witam
    istnieje jakis sposob prawny na ominięcie wybudowania owej ubikacji i wjazdu
    dla niepełnosprawnych. Koszt przygotowania owych rzeczy to okolo 15 tys zł
    dodatkowo za nic któe mi sie nigdy nie zwróci bo jak przyjdzie 1
    niepełnosprawny w ciagu 10 lat bedzie sukces. Prosze o porady dzieki

  • 2. Data: 2008-11-08 17:31:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dawid wrote:
> [...]
    > dodatkowo za nic któe mi sie nigdy nie zwróci bo jak przyjdzie 1
    > niepełnosprawny w ciagu 10 lat bedzie sukces. Prosze o porady dzieki

    nie otwierać lokalu.

  • 3. Data: 2008-11-08 22:32:15
    Od: armar <a...@p...fm>

    Dawid pisze:
    > Koszt przygotowania owych rzeczy to okolo 15 tys zł
    > dodatkowo za nic któe mi sie nigdy nie zwróci bo jak przyjdzie 1
    > niepełnosprawny w ciagu 10 lat bedzie sukces.

    Jak to "nigdy nie zwróci"? Może odwróć sytuację?
    Wybuduj ten wjazd i postaw przed lokalem tabliczkę
    "Tylko dla niepełnosprawnych" - będzie większa szansa,
    że Twój lokal pokażą w telewizji i każdy niepełnosprawny
    będzie chciał odwiedzić ten lokal. :)

    Uprzedzam, że to nie jest mój pomysł, więc nie wiem
    czy nie powinieneś się zwrócić do Media Markt
    z prośbą o zgodę na skorzystanie z pomysłu "Dla idiotów"
    Dobrze prosperują, choć hasło chyba zapożyczyli
    z hitlerowskiego "Nur für Deutsche", lub raczej "Jude raus".

    --
    Pozdrawia Marek

  • 4. Data: 2008-11-10 06:35:27
    Od: gacek <g...@w...pl>

    armar wrote:
> [...]
    > Dobrze prosperują, choć hasło chyba zapożyczyli
    > z hitlerowskiego "Nur für Deutsche", lub raczej "Jude raus".

    Dokladnie mam to samo skojarzenia. nur fur idioten.

    gacek