  • 1. Data: 2008-11-07 20:05:44
    Temat: koszt wyceny nieruchomości
    Od: "B H" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktoś wie może ile kosztuje sporządzenie wyceny wartości działki
    budowlanej (operat szacunkowy sporządzony przez rzeczoznawcę)? Chodzi mi
    tylko o wartość przyblizoną, jest mi to pilnie potrzebne do rozmowy która
    odbędzie się jutro z samego rana więc nie będę miała jak tego sprawdzić...
    Może ktoś zamawiał taką wycenę więc wie?

  • 2. Data: 2008-11-07 20:33:18
    Temat: Re: koszt wyceny nieruchomości
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    B H pisze:
> [...]
    > odbędzie się jutro z samego rana więc nie będę miała jak tego sprawdzić...
    > Może ktoś zamawiał taką wycenę więc wie?

    Pewnie zależy od miasta, ja płaciłem 500zł