    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brudzace psy
    Date: Sun, 11 Jan 2009 00:21:44 +0100

    wybierzdomene pisze:
    > problem w tym ze na tym trawniku stoi piaskownica i moje
    > dzieciaki tam biegaja sie bawic.
    No to Ci współczuję, u mnie plac zabaw odgrodzony jest
    płotkiem, a dzieciak wyrósł z piaskownicy, ale przerabiałem
    to nie tak dawno.
    > faktycznie jakby sie taka kupa wysmarowalo ich twarze to
    > by pomoglo ...
    Kiedyś za gówniarza nazbierali takiej sraki i wywalili
    takiemu co zasrywa place zabaw na wycieraczce pod drzwi
    mieszkania, przykryli gazetami i podpalili,
    zadzwonili do jego mieszkania i uciekli na półpiętro,
    zasrywacz otwiera, i co? W kapciach zaczął deptać, gasić
    "pożar" gazetowy, a sraka pryskała na wszystkie strony.
    To jest fakt, od tego czasu już pieska nie spuszczał w
    okolicach placu zabaw.
    --
    Krzysiek