  • 11. Data: 2005-07-16 11:15:52
    Temat: Re: brat w areszcie - jak pomóc?
    Od: "sauk" <s...@p...onet.pl>

    dziękuję Wam za odpowiedzi

  • 12. Data: 2005-07-16 11:21:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:dbapfd$nbg$1@inews.gazeta.pl...

    > Niby jak dowieść?

    Następne pytanie, gdy powiedz, ze się leczyłeś jest u jakiego lekarza i
    kiedy. Oczywiście możesz prewencyjnie leczyć się na jakąś chorobę
    psychiczną, ale to implikuje inne kłopoty. Z prawem jazdy na przykład,
    nauką w szkole, i uprawianiem niektórych innych zawodów, gdzie raczej
    wymaga się odpowiedniego zdrowia. Tak więc rada jest taka sobie.

  • 13. Data: 2005-07-16 11:23:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niby jak dowieść?

    I jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy. W wielu przypadkach
    złapanemu na gorącym uczynku stawia się zarzut i wypuszcza do domu. Jak
    zaczniesz kombinować z leczeniem, to trzeba te fakty sprawdzić przed
    przedstawieniem zarzutu. Możesz zupełnie niepotrzebnie trafić do aresztu
    na kilka godzin, albo i dni.

  • 14. Data: 2005-07-17 12:28:12
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał :

> [...]
    > złapanemu na gorącym uczynku stawia się zarzut i wypuszcza do domu. Jak
    > zaczniesz kombinować z leczeniem, to trzeba te fakty sprawdzić przed

    A czy coś grozi za to tej osobie gdy po sprawdzeniu okaże się, że kłamie?

    Krystian

  • 15. Data: 2005-07-17 13:03:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w
    wiadomości news:dbdiu0$5j8$1@korweta.task.gda.pl...

    > A czy coś grozi za to tej osobie gdy po sprawdzeniu okaże się, że
    kłamie?

    Nie. Podejrzany może bezkarnie kłamać. Co najwyżej w kosztach procesu mu
    doliczą koszt powołania biegłego, który oceni, czy jest zdrowy.