  • 1. Data: 2005-07-15 18:58:43
    Temat: autko
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Otóż 2 tygodnie nieznajoma mi osoba rozbiła samochód. Byłem blisko,
    więc zapytała się, czy może zostawić rozbite auto (uderzył w drzewo) na
    posesji. Zgodziłem się. Od 2 tygodni nie przychodzi odebrać auto. Jest jakiś
    sposób, żeby mieć te autko, tak jak np mieszkanie ? Nie chodzi mi o jakiś
    nielegalny sposób - na częsci, ale załóżmy, że nikt się nie zgłosi w ciągu
    pół roku. Toż bez przerwy nie będę trzymał rozwalone auto na posesji. Nie
    mam namiarów na właściciela.

  • 2. Data: 2005-07-15 19:06:29
    Temat: Re: autko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty wrote:
> [...]
    > się nie zgłosi w ciągu pół roku. Toż bez przerwy nie będę trzymał
    > rozwalone auto na posesji. Nie mam namiarów na właściciela.

    A pomyslałeś o tym, że pojazdy mógł być kradziony?

    Zadwoń na policję, zanim staniesz się podejrzanym o prowadzenie 'dziupli'.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-07-15 20:25:50
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    U?ytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa? w
    wiadomo?ci news:db91fh$81a$1@opal.futuro.pl...

    > A pomysla?e? o tym, ?e pojazdy móg? byae kradziony?

    wlasnie o tym samym pomyslalem

  • 4. Data: 2005-07-15 21:47:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Michal" <M...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > wlasnie o tym samym pomyslalem

    Watpie, ze to kradziony. Po prostu wracali z zalewu studenci. Widac,
    pieniedzy nie ma na lawete. Mnie bardziej interesuje mozliwosc dorwania tego
    autka. ;]