  • Data: 2015-04-11 11:37:21
    Temat: brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy
    Od: "nominan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem: pracowałem na umowę zleceniu w pewnej firmie i mimo
    podpisania tego papierka przez obie strony, szef nie ma zamiaru wypłacić
    mi moich pieniędzy, unika teraz moich listów i telefonów. Co zrobić? Na
    sąd nie liczę, nie wierzę w wymiar sprawiedliwości w tym kraju i nie są to
    może jakieś duże pieniądze, ale zawsze jakaś kwota, myślę jednak, że sąd
    to zbyt duży kaliber. Mam taki plan, by iść tam do firmy i nie zważając na
    wypraszanie mnie przez sekretarkę, wejść do pokoju szefa i nie dając się
    stamtąd usunąć spytać, co z moimi pieniędzmi. Szef to bezczelna i cyniczna
    kanalia, co grozi mi w takim wypadku, spodziewam się że on może np wezwać
    policję i oskarżyć mnie o naruszenie miru, lub wtargnięcie do siedziby
    firmy. Co w takiej sytuacji się stanie, policja siłą mnie stamtąd
    wyciągnie i na moją korzyść nie będzie przemawiało nawet to, że pokaże im
    umowę i moje prawo do wynagrodzenia?