  • Data: 2015-04-11 18:31:01
    Temat: Re: brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> szukaj wiadomości tego autora

    To już lepiej samemu złożyć na policji lub prokuraturze pismo z
    powiadomieniem o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, ze wskazaniem osoby,
    którą o to popełnienie podejrzewasz, i ze zwięzłym opisem stanu faktycznego.
    Może sie okazać, że poszkodowanych takich jak Ty jest więcej.
    Drugie pismo złóż w oddziale ZUS z zapytaniem, czy Twój zleceniodawca
    zgłosił Cię do ubezpieczenia i czy zapłacił za Ciebie stosowną składkę.
    Znów jak w punkcie pierwszym.

    -----