  • 1. Data: 2009-09-04 08:19:34
    Temat: Re: brak rozpatrzenia reklamacji firma-firma
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Piotr pisze:
    > Witam,
    >
    > co mogę zrobić jeżeli firma nie rozpatrzyła reklamacji (już ponad
    > miesiąc)? Czy zostaje tylko postępowanie sądowe?
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Jeśli firma nie rozpatrzyła reklamacji najlepiej poprosić aby na piśmie
    jak sie udasz do firmy. A jeśli nie dadzą Ci to udać sie do sądu
    konsumenckiego. Ogolnie jest tak ze jesli firma w ciagu 14 dni Ciebie
    nie poinformuje to Twoje rządanie mozesz uznac za rozpatrzone na Twoją
    korzyść.

  • 3. Data: 2009-09-04 10:07:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    evolution pisze:

> [...]
    > konsumenckiego. Ogolnie jest tak ze jesli firma w ciagu 14 dni Ciebie
    > nie poinformuje to Twoje rządanie mozesz uznac za rozpatrzone na Twoją

    ?

    A przeczytałeś temat? ;)

    --
    spp