  • 21. Data: 2019-02-06 12:15:13
    Temat: Re: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
    Od: "n" <...@...e>

    OIDP telefon się zepsuł (jeszcze przed wprowadzeniem SIM), ale może to było na drugi
    numer u tego samego opa (to samo konto).

    -----

  • 22. Data: 2019-02-07 18:23:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PhoneUser" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu
    >31 stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara
    >przestała działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w
    >budynku T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy,
    >jednak ja

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/siła-wyższa-
    pomoże-t-mobile-uniknąć-odszkodowań/ar-BBTh4vq

    Sila wyzsza i nic sie nie nalezy ?

    Ale czy aby na pewno bylo to zdarzenie, ktorego nie mozna bylo
    przewidziec ...

    P.S. A jakiejs kary umownej za nieprzeniesienie numeru w ustawowym
    terminie nie ma ?

    J.