  • 11. Data: 2019-02-05 18:22:19
    Temat: Re: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

    On 04.02.2019 22:37, Animka wrote:

    > Idź do Banku, idź do jakiegoś Oddziału TM. Niech Ci w tym pomogą.
    > Najlepiej to z nimi pogadać.

    Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest
    zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne pomysły?!

  • 12. Data: 2019-02-05 18:39:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 23:05, PhoneUser pisze:
    > Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31
    > stycznia.

    błąd, ja szybko uciekłem z tej sieci, traktują starych klientów jak śmieci:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-02-05 18:41:36
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

    On 05.02.2019 18:39, u2 wrote:

    > błąd, ja szybko uciekłem z tej sieci, traktują starych klientów jak
    > śmieci:)

    Przekonałem się o tym już na własnej skórze, ale za późno i mój numer
    obecnie blokują...

  • 14. Data: 2019-02-05 18:41:59
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

  • 15. Data: 2019-02-05 18:51:32
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-05 o 18:22, PhoneUser pisze:

    > Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest
    > zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne
    > pomysły?!

    A nie możesz kupić jakiegoś startera za kila złotych i tymczasowo
    zmienić numer telefonu w banku? Może się da dodać jako drugi?
    Potencjalny pracodawca pewnie się nie dodzwoni, ale chociaż przelewy
    będziesz mógł autoryzować.
    Odzyskasz stary numer, to ponownie w banku zmienisz.

    Czekasz już pięć dni, a ile taki starter kosztuje 10 zł? 30 zł? (Nie
    kupowałem, nie wiem jaki to koszt, ale 5 dni bez telefonu chyba
    przewyższa taką kwotę?)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2019-02-05 19:00:19
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-05 o 18:51, Kviat pisze:

> [...]
    > zmienić numer telefonu w banku? Może się da dodać jako drugi?
    > Potencjalny pracodawca pewnie się nie dodzwoni, ale chociaż przelewy

    Jak będziesz miał działający numer, to możesz też powiadomić
    potencjalnego pracodawcę o awarii i podać mu drugi numer. To też są
    ludzie, zrozumieją.

    Pięć dni czekałeś zamiast problem rozwiązać w jeden dzień...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2019-02-06 11:35:44
    Od: "n" <...@...e>

    Włączyć przekierowanie?
    Czytać pocztę głosową?
    Kupić SIM za 5 zł i powiadomić kogo trzeba o nowym numerze?

    -----

  • 18. Data: 2019-02-06 11:38:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-06 o 11:35, n pisze:
    > Włączyć przekierowanie?

    Nie da się bez działającego numeru.

    > Czytać pocztę głosową?

    Nikt się nie nagra, skoro numer nie działa.

    > Kupić SIM za 5 zł i powiadomić kogo trzeba o nowym numerze?

    Cały kuń, 2/3 bredni, 1/3 jako tako :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2019-02-06 11:56:52
    Od: "n" <...@...e>

    Zadzwonić na infolinię techniczną, kiedyś tak załatwiłem przekierowanie (OIDP w ś.p.
    Sferii).

    -----

  • 20. Data: 2019-02-06 12:01:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-06 o 11:56, n pisze:
    > Zadzwonić na infolinię techniczną,

    Odpowiedzą, że nie mogą, że pożar, a poza tym numer nie działa (nie
    został do końca przeniesiony), więc i tak się nikt nie dodzwoni.

    > kiedyś tak załatwiłem przekierowanie (OIDP w ś.p. Sferii).

    Przekierowałeś połączenia z niedziałającego numeru?

    --
    Liwiusz