  • 1. Data: 2003-12-22 13:37:36
    Temat: biling z tpsa
    Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%>

    Jak udalo mi sie dowiedziec w tpsa - bilingi mozna zamowic tylko 12 miesiecy
    wstecz - czy jest jakis sposob aby zdobyc biling starszy? (dokladnie 15
    miesiecy wstecz)

    moze sa jakies przepisy nakazujace im trzymac taki biling dluzej niz 12
    miesiecy?

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 2. Data: 2003-12-22 19:56:31
    Temat: Re: biling z tpsa
    Od: "Marcin Kwaśniewski" <f...@g...pl>

    ania <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> napisał(a):

> [...]
    > miesiecy wstecz)
    > moze sa jakies przepisy nakazujace im trzymac taki biling dluzej niz 12

    Jest dokładnie na odwrót - operator ma obowiązek trzymania szczególowych
    informacji tylko przez okres 12 miesięcy. Inna sprawa, że tak naprawdę, te
    informacje są, ale nie są dostępne klientom. Tak więc raczej nic nie
    zwojujesz, co innego policja/prokuratura itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 3. Data: 2003-12-22 22:50:03
    Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%>

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > informacje są, ale nie są dostępne klientom. Tak więc raczej nic nie
    > zwojujesz, co innego policja/prokuratura itp.

    a jakbym zlozyla reklamacje faktury??? nie wiem po prostu jest mi to bardzo
    potrzebne i szukam rozwiazania

  • 4. Data: 2003-12-22 23:19:11
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > a jakbym zlozyla reklamacje faktury??? nie wiem po prostu jest mi to
    > bardzo potrzebne i szukam rozwiazania

    Reklamacje również można składać tylko w okresie 12 miesięcy.
    Spróbuj ewentualnie zapytać jeszcze na pl.misc.telefonia, ale nie sądzę,
    żebyśmy tam coś wymyślili. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 5. Data: 2003-12-23 12:07:19
    Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%>

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@z...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Reklamacje również można składać tylko w okresie 12 miesięcy.
    > Spróbuj ewentualnie zapytać jeszcze na pl.misc.telefonia, ale nie sądzę,
    > żebyśmy tam coś wymyślili. :(

    dzieki - bede probowac...