  • 1. Data: 2003-12-22 13:37:03
    Temat: WKU, absolutorium, przeniesienie do rezerwy
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>

    Witam

    Jakis czas temu pisalem o problemach z WKU ktore nie
    chcialo mnie przeniesc do rezerwy mimo posiadanego absolutorium
    (watki mojego autorstwa na tej grupie wyjasnia o co chodzi dokladnie).
    Wiec... problem zalatwiony :-) Co prawda skonczylo sie na
    sztabie generalnym oraz pchnieciu sprawy, aby szybciej byla
    rozpatrzona, przez znajomosci (jednak wszystko legalnie, po prostu
    na gorze nie zdawali sobie sprawy jaki burdel jest na dole),
    ale z glowy.
    Od kilku dni WKU (np. w-wa mokotow) przenosi do rezerwy na podstawie
    absolutorium.
    W razie czego moge podac studentom adres na ktory slac piwo ;-)
    Niniejszym dziekuje czytelnikom tej grupy ktorzy pomogli mi rozwiac
    moje watpliwosci

    Pawłowi (walia78)
    Van Tommy'iemu

    Sierp

  • 2. Data: 2003-12-22 13:53:43
    Temat: Re: WKU, absolutorium, przeniesienie do rezerwy
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    A mnie tez przeniesli do rez., ale KARTE MOBILIZACYJNA
    przy okazji wreczyli............ :-(
    I co mam zrobic? Powiesic sie?...........
    Jakos zyć trzeba i nie myslec o tym na co dzien ;-(

    latet

  • 3. Data: 2003-12-22 15:33:19
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>

    Użytkownik "latet" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > A mnie tez przeniesli do rez., ale KARTE MOBILIZACYJNA
    > przy okazji wreczyli............ :-(

    o, a co to oznacza?
    myslalem ze mobilizacje robia przy jakims konflikcie czy cos takiego..

    Sierp

  • 4. Data: 2003-12-22 16:44:12
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > o, a co to oznacza?

    Nic dobrego dla mnie :-(

    latet

  • 5. Data: 2003-12-22 18:57:09
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    to dziwne u mnie bez problemu przenosili do rezerwy

  • 6. Data: 2003-12-22 20:43:24
    Od: Sierp <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2003 19:57:09 +0100
    "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> naskrobał(a):

    > to dziwne u mnie bez problemu przenosili do rezerwy

    ze to dziwne to pewne, mnie tego tlumaczyc nie musisz
    szersze opisy masz w moich watkach, faktem jest ze boj byl ciezki

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 7. Data: 2003-12-22 20:45:15
    Od: Sierp <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2003 17:44:12 +0100
    "latet" <n...@n...pl> naskrobał(a):

    > Nic dobrego dla mnie :-(

    tz domyslam sie ze powolanie ale przyznam ze nie rozumiem..
    przeciez oni nie biora nawet wszystkich ktorych moga wiec po co im
    ktos kogo teoretycznie maja juz z glowy? nadepnales komus na odcisk? ;)

    przyznam ze jakbym ja taka dostal to bym sie nie zdziwil, pewnie
    wielu z WKU chcialoby mi ja wreczyc. Juz nawet mnie tam rozpoznaja,
    jak podalem nazwisko to od razu "aaa, to ten ktory tak bojowal..." ;-)

    Sierp

  • 8. Data: 2003-12-22 22:49:36
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > tz domyslam sie ze powolanie ale przyznam ze nie rozumiem..

    Nie, nie powolanie...
    Mam 32 lata...... i wlasnie mnie oficjalnie przeniesiono do rezerwy.
    Ale jednoczesnie wreczono karte mobilizacyjna, z przydzialem
    do takiej to a takiej jednostki. Nigdy w wojsku nie bylem.

    Karta M. ozancze tyle, ze nie zapomną o mnie.....
    i nie znam dnia ani godizny, kiedy moga mnie zawezwać.

    No i oczywiscie - jak sama nazwa wskazuje - w razie ogloszenia
    powszechnej mobilizacji, to juz sam musze sie zglosić do
    wyznaczonego punktu.

    Cale zycie czulem sie 100% cywilem, a na starosc to juz nie jest takie pewne
    :-(

    latet

  • 9. Data: 2003-12-24 23:36:08
    Od: "Carlosky" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    > Nie, nie powolanie...
    > Mam 32 lata...... i wlasnie mnie oficjalnie przeniesiono do rezerwy.

    dlaczego tak pozno? nie powinni przeniesc do rezerwy po skonczeniu roku
    kalendarzowego w ktorym konczy sie 28 lat?

    > Karta M. ozancze tyle, ze nie zapomną o mnie.....
    > i nie znam dnia ani godizny, kiedy moga mnie zawezwać.

    wezwac po co? do odbycia sluzby zasadniczej, czy tylko w razie powszechnej
    mobilizacji?

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 10. Data: 2003-12-28 19:29:21
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > wezwac po co? do odbycia sluzby zasadniczej, czy tylko w razie powszechnej
    > mobilizacji?

    Na szkolenia rezerwistow (kilkudniowe). Takie rzeczy sie zdarzaja.

    Pozdrawaim,

    latet