  • 1. Data: 2003-12-22 13:22:06
    Temat: aneks czy wypowiedzenie i nowa umowa o prace
    Od: "szym" <s...@z...kis.p.lodz.pl>

    Witam serdecznie,
    Mam pytanko:
    w pracy jest plan aby pracownikom z mojego zespolu zmienic nazwe stanowiska
    pracy. Na pierwszy rzut oka wydaje mi sie ze powinno to byc zrobione za
    pomoca
    aneksu do aktualnej umowy o prace - przynajmiej tak do tej pory podobne
    zmiany sie odbywaly. Podobno planowane jest zamiast aneksu rozwiazanie umow
    i podpisanie nowych. Czy i jesli tak to gdzie tu jest haczyk? Czy pracownicy
    na takim
    rozwiazaniu cos traca?

    pozdrawiam
    nieco zdezorientowany szym

  • 2. Data: 2003-12-22 18:55:47
    Temat: Re: aneks czy wypowiedzenie i nowa umowa o prace
    Od: kasia <k...@w...pl>

> [...]
    > i podpisanie nowych. Czy i jesli tak to gdzie tu jest haczyk? Czy pracownicy

    hej szym!
    jesli pracodawca chcialby zmienic Ci tylko stanowisko to wystarczyl by aneks do
    umowy. pomysl zeby rozwiazac umowe i podpisac nowa raczej wynika z checi zmiany przy
    okazji innych warunkow pracy (np obnizka wynagrodzenia musi byc przeprowadzona w ten
    sposob). mam nadzieje ze sie myle co do planow szefa.
    Pozdrawiam
    Kasia

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-12-22 21:18:50
    Od: "Andrzej Gromadziński" <a...@o...pl>

    może też być taka sytuacja, że nowe stanowiska będą niejako "niższymi",
    mniej prestiżowymi stanowiskami, co wymaga już wypowiedzenia zmieniającego-
    więc Pracodawca może chcieć ząłatwić to po prostu podpisaniem nowych umów;
    chociaż oczywiście na pierwszy rzut oka wydaje się., że pracodawca chce
    zmienić warunki pracy lub płacy - np. wprowadzić umowy na czas określony - a
    tego nie można wprowadzać aneksem

    wiosna

  • 4. Data: 2003-12-23 08:47:02
    Od: "szym" <s...@z...kis.p.lodz.pl>

    dziekuje serdecznie za informacje, ale zbyt pocieszony nie jestem

    Użytkownik "Andrzej Gromadziński" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bs7n3m$1rg$1@atlantis.news.tpi.pl...