  • 1. Data: 2003-12-22 12:20:55
    Temat: Uklad z wierzycielami POMOCY!!!!
    Od: "Paweł" <o...@o...pl>

    Witam!!!
    Mam problem wszystkim ktorzy zechcieliby mi pomoc serdecznie dziekuje.
    Chcialbym zlozyc wniosek o uklad z wierzycielami , wiem tylko ze od 1
    pazdziernika obowiazuja nowe przepisy.
    czy moge zlozyc wniosek o uklad z wierzycielami? (nie chce upadlosci)
    czy zlozenie wniosku o uklad wstrzymuje wszelkie egzekucje?
    koga ma podac jako wierzyciela jezeli wystawilem weksel in blanco i nieiwem kto
    teraz jest jego wlascicialem?
    dziki ze wszelka pomoc
    pozdr