    From: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Date: Tue, 15 Oct 2002 14:13:05 +0200

    Witam, jestem tu przelotnie. Dodam, że przeszukałem archiwum, nie znalazłem
    odpowiedzi i dlatego pozwalam sobie zadać pytanie.
    Ostatnio miałem wątpliwą przyjemność jazdy MZK. Jako ktoś kto standardowo
    nie używa autobusów nie miałem biletu, była sobota, godzina 21, żadne kioski
    nie były czynne.
    Podszedłem do kierowcy i chciałem kupić bilet, nie miałem odliczonej kwoty,
    bo nie miałem drobnych. Odmówił mi sprzedaży, stwierdził "tam pisze, ze
    odliczoną". Olałem go, wsiadłem i pojechałem. Nikt mnie nie złapał, ale
    zacząłem się zastanawiać, jak to jest w takich przypadkach. Jak to sie ma do
    towaru wystawionego do sprzedaży i prawnych środków płatniczych w Polsce?
    Dodam, że powinienem zapłacić jakieś 7 zł a dawałem dychę. Kierowca nawet
    nie spojrzał czy ma wydać, olał mnie i pojechał dalej.
    Jak to jest, on przegiął czy ja przegiąłem?
    P.