  • Data: 2002-10-15 14:11:28
    Temat: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to jest, on przegiął czy ja przegiąłem?

    A jak sie ma ten problem do tego ze kiklka razy po wejsciu do tramwaju
    (tramwaj rusza) podchodze do motorniczego i po pytaniu o bilet slysze ze
    biletu nie ma do sprzedania bo sie skonczyly wlasnie (3 przystanek za petla,
    to dosc szybko sie skonczyly).

    Jesli by mnie zlapali to co wtedy ? Gdy jade nocnym pisze ze kierowca
    sprzedje bilety co sie nagle okazuje nieprawda :(

    AndY