  • 1. Data: 2005-04-11 22:27:26
    Temat: biblioteka techniczna w zakładzie pracy
    Od: Diora <d...@g...pl>

    Witam !

    Po jakim maksymalnie czasie były zakład pracy po ustaniu stosunku pracy może żądać
    zwrotu
    2 książek do biblioteki zakładowej ?
    Stosunek pracy ustał w 2000 r.
    Czy mogą po takim czasie występować np. na drogę komorniczą? Mimo że wszelkie
    dokumenty
    pracy zostały podpisane (karta obiegowa), a zakład wypłacił zaległe wynagrodzenia i
    odprawy.

    Nie jest problemem oddanie 2 książek, ale zakład robił wszystko abym nie zdążył
    dopełnić
    formalności ze zwolnieniem i przejściem do innego zakładu (taka sobie złośliwość), i
    teraz
    mi się nie chce jechać kilkanaście km.

  • 2. Data: 2005-04-11 22:48:49
    Temat: Re: biblioteka techniczna w zakładzie pracy
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > i teraz mi się nie chce jechać kilkanaście km.

    Tyle masz do najbliższej poczty?

  • 3. Data: 2005-04-11 22:51:28
    Od: Diora <d...@g...pl>

    Beniamin napisał(a):
    > Tyle masz do najbliższej poczty?

    nie

    ale nie chce mi się dla nich żadnego wysiłku za problemy które stwarzali przy
    rozwiązaniu
    umowy.

  • 4. Data: 2005-04-11 23:57:27
    Temat: Odp: biblioteka techniczna w zakładzie pracy
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > ale nie chce mi się dla nich żadnego wysiłku za problemy które stwarzali
    przy rozwiązaniu
    > umowy.

    oddaj co nie twoje i nie wydziwiaj.

  • 5. Data: 2005-04-12 03:38:09
    Od: kalka <p...@i...net>

    Diora wrote:

    > nie
    >
    > ale nie chce mi się dla nich żadnego wysiłku za problemy które stwarzali
    > przy rozwiązaniu umowy.

    A nie pomyslales ze ktos te ksiazke moze potrzebowac?

  • 6. Data: 2005-04-12 06:29:08
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2005 00:27:26 +0200, Diora naskrobał(a):

> [...]
    dopełnić
    > formalności ze zwolnieniem i przejściem do innego zakładu (taka sobie złośliwość),

    omg - zemsta na miarę Polaka :>

    Proponuje porzucać żwirkiem w stronę ich zakładu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2005-04-12 15:53:26
    Od: poreba <d...@p...com>

    Diora <d...@g...pl> popełnił 12 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > nie
    > ale nie chce mi się dla nich żadnego wysiłku za problemy które
    > stwarzali przy rozwiązaniu umowy.
    A owej obiegówce, o której obok wspominasz,
    masz skwitowanie przez bibliotekę zakładową?
    Może się rozliczyłeś z bibioteką ostatecznie, tylko nie pamiętasz.
    A jeśli dwa stojące na twojej półce tomy mówią,
    że nawet wobec pieczątek na obiegówce masz coś jeszcze do oddania
    - paczka pocztą.

    --
    pozdro
    poreba