  • 1. Data: 2003-12-07 10:53:57
    Temat: bezrobotni
    Od: "juras" <p...@n...pl>

    Jesli beda panstwo mieli chwile czasu zapraszam ,jest to lista o tej nowej
    kategorii ludzi .Mile widziani sa prawnicy i kazdy kto moze wniesc cos
    nowego aby sie bronic przed bezrobociem.

    Post message: b...@y...com
    Subscribe: b...@y...com
    juras

  • 2. Data: 2003-12-07 11:00:06
    Temat: Re: bezrobotni
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

    Użytkownik "juras" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli beda panstwo mieli chwile czasu zapraszam ,jest to lista o tej nowej
    > kategorii ludzi .Mile widziani sa prawnicy i kazdy kto moze wniesc cos
    > nowego aby sie bronic przed bezrobociem.

    Uczyć się, zdobywać doświadczenie, rozwijać się zawodowo i rzetelnie
    pracować?

    Pzdr
    Brodek

  • 3. Data: 2003-12-07 14:34:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Uczyć się, zdobywać doświadczenie, rozwijać się zawodowo i rzetelnie
    > pracować?

    Nieeee najlepiej założyc przestępczą organizację pokroju "Ruchu Obrony
    Bezrobotnych" ktora bedzie wydawala nielegalne decyzje, organizowala rozruby
    i inne rozrywki. A prawda jest taka ze jak ktos chce to praca jest i to
    praktycznie dla osob z kazdym wyksztalceniem, tyle ze ludzie jej sobie po
    prostu nie szanują.

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2003-12-07 15:02:02
    Od: jacroza <"jacroza TO_USUN"@mail.icpnet.pl>

    Wielce Szanowny(a) *Olo Kwasniak* napisał(a) w widomości
    <news:bqvdor$k13$1@atlantis.news.tpi.pl> na grupę <pl.soc.prawo> :

    Bardzo pomogłeś tym biednym ludziom.
    Obyś nigdy nie był w ich sytuacji.

    --
    pozdrawiam
    jacroza

  • 5. Data: 2003-12-07 15:32:10
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > A prawda jest taka ze jak ktos chce to praca jest i to
    > praktycznie dla osob z kazdym wyksztalceniem, tyle ze ludzie jej sobie po
    > prostu nie szanują.

    Sorki Olo ale mam podejrzenia co do twojej poczytalności..

    Bronek

  • 6. Data: 2003-12-07 16:06:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Sorki Olo ale mam podejrzenia co do twojej poczytalności..

    Podejrzenia miec mozesz...

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2003-12-07 16:07:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bardzo pomogłeś tym biednym ludziom.
    > Obyś nigdy nie był w ich sytuacji.

    A dlaczego miałbym niby tym nierobom pomagać? Nie bój się - nie będę, ja
    potrafię szanowac swoj "stołek"...

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2003-12-07 16:29:24
    Od: jacroza <"jacroza TO_USUN"@mail.icpnet.pl>

    Wielce Szanowny(a) *Olo Kwasniak* napisał(a) w widomości
    <news:bqvjae$pss$1@nemesis.news.tpi.pl> na grupę <pl.soc.prawo> :

    > A dlaczego miałbym niby tym nierobom pomagać? Nie bój się - nie będę, ja
    > potrafię szanowac swoj "stołek"...

    A jaki związek ma szanowanie pracy z pomaganiem ludziom?
    No tak, Ty nie wiesz, co to takiego pomoc drugiemu człowiekowi.
    Skończ z tymi idiotyzmami, bo trudno uwierzyć, że sam wierzysz w to, o
    czym piszesz.

    --
    pozdrawiam
    jacroza

  • 9. Data: 2003-12-07 17:18:31
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jaki związek ma szanowanie pracy z pomaganiem ludziom?

    Ja mowie o zwiazku szanowania pracy z bezrobociem. Nasza firma ostatnio
    przyjela (sposrod bezrobotnych wlasnie) parudziesieciu ludzi do pracy w
    ochronie na umowe zlecenie. Juz po paru dniach niektorzy zaczeli wiercic
    nosem ze 5,20 brutto za godzine to za malo i oni chca wiecej, ze chca umowy
    o prace a nie zlecenia itd...kilku sie juz zwolnilo. Nooo a potem oczywiscie
    beda robic wielkie larmo ze jest straszne bezrobocie, nie sposob pracy
    znalezc itd.

    A a propos pomocy - powinna ona wynikac z dobrej woli zainteresowanego a nie
    z przymusu. Ja osobiscie jestem zbulwersowany tym, ze na swoja wyplate caly
    miesiac pracuje, a jeden czy drugi nierob leza brzuchem do gory a na koniec
    miesiaca ustawiaja sie po zasilek finansowany z moich podatkow (na ktore tez
    pracowalem caly miesiac) Co innego gdybym dobrowolnie wplacil na konto
    jakiejs fundacji, ale nie zrobilem tego i oburza mnie fakt ze w Panstwie,
    gdzie ponoc wszyscy obywatele sa rowni, jedni musza pracowac na innych.

    > No tak, Ty nie wiesz, co to takiego pomoc drugiemu człowiekowi.

    Czemu? Udzielam sie np. jako wolontariusz w WOŚP (i sam do swojej puszki
    wrzucam kase), bo jak jakis łebek wpadnie pod samochod prowadzony przez
    pijanego bezrobotnego, to powinien miec w szpitalu takie warunki i taki
    sprzet by jak najszybciej dojsc do pelnego zdrowia. Na takie cele moge
    poswiecic pare groszy, ale na pewno nie na dotowanie miesiecznego lezenia
    przed telewizorem jakiegos wałkonia w czasie, gdy ja pracuje by na swą
    wypłatę _zarobic_.

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2003-12-07 17:48:06
    Od: jacroza <"jacroza TO_USUN"@mail.icpnet.pl>

    Wielce Szanowny(a) *Olo Kwasniak* napisał(a) w widomości
    <news:bqvncq$4b$1@atlantis.news.tpi.pl> na grupę <pl.soc.prawo> :

> [...]
    > beda robic wielkie larmo ze jest straszne bezrobocie, nie sposob pracy

    Sam piszesz, że zwolniło się kilku. Dlaczego więc uogólniasz? Może
    przynajmniej część z nich znalazła stałą pracę, która da im poczucie
    stabilizacji, bo przyznasz [raca na umowę-zlecenie takiego poczucia nie
    daje.

> [...]
    > jakiejs fundacji, ale nie zrobilem tego i oburza mnie fakt ze w Panstwie,
    > gdzie ponoc wszyscy obywatele sa rowni, jedni musza pracowac na innych.

    Podobnie oddajesz swoje pieniądze na służbę zdrowia, zbrojenie,
    emerytów i wiele innych mniej lub bardziej szczytnych celów i jakoś o
    to się nie pieklisz.

    > Czemu? Udzielam sie np. jako wolontariusz w WOŚP (i sam do swojej puszki
    > wrzucam kase),

    i chwała Ci za to

    > bo jak jakis łebek wpadnie pod samochod prowadzony przez
    > pijanego bezrobotnego,

    no tutaj chyba przeginasz

> [...]
    > poswiecic pare groszy, ale na pewno nie na dotowanie miesiecznego lezenia
    > przed telewizorem jakiegos wałkonia w czasie, gdy ja pracuje by na swą

    Nie czym to jest spowodowane, ale z Twoich wypowiedzi wręcz bije
    nienawiść do prawie co piątego obywatela tego kraju. Nie przesadzasz z
    tymi *wałkoniami* i *nierobami*?
    Naprawdę myślisz, że te 18% bezrobocia to fikcja i wszyscy Ci ludzie są
    niegodnymi wsparcia i pomocy jednostkami?
    No cóż, wszystko zależy od punktu siedzenia...

    --
    pozdrawiam
    jacroza