  • 551. Data: 2022-01-25 09:48:56
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No właśnie nie można specjalnie znaleźć badań z podanym zapobieganiem
    > przeciw omicron.

    Rozumiem. Czyli badań nie ma, ale ty wiesz.

    > natomiast dane o zakażeniach pokazuję że w praktyce nie działa
    > wcale (choć tam inne czynniki również mogą wpływać).

    W dane o zakażeniach to może jakiś idiota wierzy.

  • 552. Data: 2022-01-25 09:50:48
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Widać zabory - a dokładniej demoludy.

    Tzn. wirus jest komunistą i bardziej ciągnie go na wschód?
    A wcześniej był kapitalistą i przed szczepionkami wybrał zachód?
    Nie ma innych szurskich teorii?

    > Nie ja zacząłem.

    Ty i dobrze ci idzie.

  • 553. Data: 2022-01-25 09:52:54
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > To była raczej podpowiedź skąd szury biorą swoje teorie.
    > Coś gdzieś tam usłyszą, coś przeczytają, coś wyrwą z kontekstu, coś
    > przekręcą celowo... i wychodzi im, że rakiem można się zarazić.
    > Zastanawia mnie, czy ci niby poważni ludzie powtarzają te brednie
    > nieświadomie z wrodzonej głupoty,

    Najnowsza teoria wykazała niezbicie, że wirus jest wrednym komuchem.
    Tak wychodzi jak się pełne wyniki należycie podzieli.

  • 554. Data: 2022-01-25 10:04:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Rozumiem. Czyli badań nie ma, ale ty wiesz.

    Skoro nie ma (statystycznie wiarygodnych) badań to precedens
    skuteczności szczepień na grypę na kolejne warianty grypy jest
    w miarę sensowną hipotezą zero [sensownym oczekiwaniem do czasu
    uzyskania danych].

    > W dane o zakażeniach to może jakiś idiota wierzy.

    Ty nie wierzysz że zmiana tego jak są wciskanie szczepienia na kowid z
    "zapobieganie zakażeniu" (zduszenie epidemii) na "zapobieganie ciężkiemu
    przebiegowi zakażenia" (zduszenie *skutków* epidemii) jest mało znaczące?

    --
    A. Filip

  • 555. Data: 2022-01-25 10:29:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 21:13:59 +0100, n...@o...pl wrote:

    > Czekam więc na jakąś światłą teorię :D
    > Np. że to kąt naświetlania przez słońcę, zresztą sam wymyślaj.
    >
    > Poza tym ktoś tu zapadł w sen 20-letni -- Portugalia czy Włochy to mniej więcej
    > taki sam standard życia jak Polska, Czechy czy Słowacja.

    Zarobki maja jednak wieksze.
    Mysle, ze za tym poziom "sluzby zdrowia" tez idzie.

    J.

  • 556. Data: 2022-01-25 10:33:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 19:47:55 +0100, Shrek wrote:

    > No przecież według nowych wytycznych pozytywny test to już przypadek -
    > co najwyżej chorobę przechodzisz bezbjawowo;)
    >
    > A tak na poważnie - blokujesz namnażanie się wirusa na tak niskim
    > poziomie, że nie dochodzi do zakażenia i rozwinięcia choroby.

    W jaki sposob blokujesz? Testem i kwarantanną,
    czy szczepionką?

    Bo obecna fala np w Irlandii, dowodzi, ze szczepionka jakos slabo
    blokuje ...

    J.

  • 557. Data: 2022-01-25 10:34:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 19:31:27 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw

    > Ja wiem, że ja sobie mogę sprawdzić (mogę też z twita niejakiego roberta
    > sprawdzić). Ale dla mniej dociekliwych minister manipuluje, że
    > zaszczepionych w workach jest 12% (wcześniej 5%) od początku szczepień,

    A wczesniej 2%, a kto wie czy nie 1% ...

    > myśląc że nikt się nie połapie. i większość się nie łapię a są i tacy co
    > będą tej manipulacji bronić robiąc kurwe z logiki.

    J.

  • 558. Data: 2022-01-25 10:41:56
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo obecna fala np w Irlandii, dowodzi, ze szczepionka jakos slabo
    > blokuje ...

    W TV podają (nie reżimowej), że badania wykazały, że w Izraelu po 3. dawce
    ryzyko zakażenia omicronem maleje 17-krotnie. Czekam na ripostę szura :)

  • 559. Data: 2022-01-25 11:00:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 24 Jan 2022 12:59:54 +0100, J.F napisał(a):

    > Dla mnie o tyle istotne, ze miedzy 92 a 56% roznica istotna.
    > Szczegolnie jesli policzyc % niezaszczepionych.

    Drugi raz piszesz o tych 92%, starannie unikając podania źródła. Słyszałeś
    o nich od Edyty Górniak?

    Wziąłem dane Światowej Organizacji Zdrowia. Mają fejkową stronę, czy Edzia
    jest lepiej zorientowana?

    > Argentyna to daleki kraj, i nie wiem czy mozna porownywac, ale
    > Portugalia miala duza smiertelnosc w drugiej fali, a Francja w
    > pierwszej.

    Argentyna za daleko, Francja i Hiszpania za bogate i tak dalej. Masz jakieś
    propozycje, żeby było dobrze?

    Czemu Francja i Portugalia miały dużą śmiertelność w poprzednich falach, a
    po szczepieniach już nie? U nas śmiertelność już dawno większa niż u nich,
    a krzywa zgonów jakoś niechętnie opada.

    > Bardziej mnie ciekawi ten sumaryczny wzrost obecny - moze to
    > faktycznie szczepionka.

    Nie poddawaj się! Szczepionki nie mogą mieć nic do rzeczy.

    > Owszem, ale pozostaja jeszcze inne choroby, i Covid jako towarzyszacy,
    > tudziez np wykrywalnosc wirusa.

    Co chcesz powiedzieć przez te tajemnicze i nie całkiem zrozumiałe słowa?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 560. Data: 2022-01-25 11:39:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 24 Jan 2022 19:06:39 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zobaczymi co będzie dalej, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby okazało
    > się, że na omikron szczepionka większego znaczenia mieć nie będzie.
    > Przed infekcją i tak nie chroni, przebieg i tak łagodny...

    No to popatrz na Rumunię i Bułgarię. Tam też mają tego łagodnego omikrona.
    To że są słabo szczepieni niezawodnie nie ma znaczenia; taki przypadek.
    https://covid19.who.int/region/euro/country/bg
    https://covid19.who.int/region/euro/country/ro

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/