  • 201. Data: 2022-01-12 11:57:04
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Jan 2022 00:06:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Jak to ładnie spadła w ciągu 2-3ch dekad populacja palących. Z
    > czego to głownie wynika?

    Nie mam pojęcia, ale prawie 30 lat temu przestałem palić, bo denerwował
    mnie trampek w gębie po przebudzeniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 202. Data: 2022-01-12 13:18:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 11:50, J.F. pisze:

    > A te 95% podawane rok temu, to z czego procent ?

    No nie wiem... niech się zastanowię, bo nie wiem czy mogę zdradzić
    tajemną wiedzę.
    No dobra... może to był procent zachorowań?

    > Madrzy ludzie potrafia mierzyc ilosc przeciwcial.
    > I sie okazuje, ze organizm zaszczepiony juz je ma gotowe.
    > To jak z dalszym przebiegiem zarazenia ?

    Idź do jakiejś biblioteki, weź odpowiednią książkę i się dowiedz.
    Możesz zrobić skan i te kilka setek stron wrzucić na grupę.

    > A cos madrzy ludzie pisza, ze ma to dwa etapy - na zewnatrz komorek i
    > wewnatrz komorek.

    A moneta ma dwie strony, orła i reszkę.
    No i?

    > Co obecnie pieknie widac.
    > To przed czym chroni ?

    Niech zgadnę... może przed zachorowaniem?

    > Ale tylko troche mniej, patrzac na statystyki zakazen.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27976131,polsce-
    grozi-katastrofa-epidemiologiczna-ekspert-jesli-nic.
    html

    Ale oni są w spisku, więc nie marnuj czasu na czytanie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 203. Data: 2022-01-12 13:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No nie wiem... niech się zastanowię, bo nie wiem czy mogę zdradzić
    >tajemną wiedzę.
    >No dobra... może to był procent zachorowań?

    To mial byc procent skutecznosci szczepionki, czyli ochrony przed
    zachorowaniem.

    No chyba ze sie mylimy, a producent podal procent zachorowan

    >Idź do jakiejś biblioteki, weź odpowiednią książkę i się dowiedz.
    >Możesz zrobić skan i te kilka setek stron wrzucić na grupę.

    Jak je przeczytales, to wyjasnij :-)

    Bo w organizmie pelnym przeciwcial wirus powinien miec ograniczone
    mozliwosci poruszania sie.

    >A moneta ma dwie strony, orła i reszkę.
    >No i?

    No i ta odpornosc wewnatrzkomorkowa ma jakis inny mechanizm.

    >Niech zgadnę... może przed zachorowaniem?

    Niech ci bedzie ... wiec co nazywasz zarażeniem ?

    >https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27976131,polsce
    -grozi-katastrofa-epidemiologiczna-ekspert-jesli-nic
    .html

    >Ale oni są w spisku, więc nie marnuj czasu na czytanie.

    Oni sa spisku, i mowia to, co im sie oplaca :-)

    Ja zas patrze na dane i widze, ze ~30% nowych zachorowan/zarażeń to
    osoby w pełni zaszczepione.

    Tzn tak bylo jeszcze z miesiac temu, ostatnio nie patrzylem.

    J.

  • 204. Data: 2022-01-12 14:08:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Tue, 11 Jan 2022 15:08:05 +0100, J.F napisał(a):
    >A jak sie okaże, ze szczepione żyją średnio 20 lat dłużej?

    No to sukces i nagroda sie slusznie nalezy.

    Zaraz, jaki sukces - ZUS protestuje :-)

    J.

  • 205. Data: 2022-01-12 14:12:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 14:35, _Master_ pisze:

    >Co jest szczególnie niepokojące w przypadku szczepionek przeciwko
    >sars-cov-2, które nie posiadają dna.

    Zaraz zaraz ... normalne wirusy sie jakos dzielą i replikuja DNA,
    czy nowe DNA jest produkowane w komorkach na podstawie RNA,
    wiec i mRNA moze wytworzyc DNA ?

    J.

  • 206. Data: 2022-01-12 14:29:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 13:42, J.F. pisze:
> [...]
    > osoby w pełni zaszczepione.
    >
    > Tzn tak bylo jeszcze z miesiac temu, ostatnio nie patrzylem.

    ostatnio ponad 50% nowych zachorowań/zakażeń to osoby w pełni
    zaszczepione...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 207. Data: 2022-01-12 14:59:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :

    > ostatnio ponad 50% nowych zachorowań/zakażeń to osoby w pełni
    > zaszczepione...

    O tych 50% otwarcie mówi prezydent Siemianowic Śląskich. Na
    podstawie danych z tamtejszego szpitala. I na pytanie czy już
    grożono mu, odpowiedział, że uprzedza, że nie zamierza popełnić
    samobójstwa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 208. Data: 2022-01-12 15:12:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:

    > O tych 50% otwarcie mówi prezydent Siemianowic Śląskich. Na podstawie
    > danych z tamtejszego szpitala. I na pytanie czy już grożono mu,
    > odpowiedział, że uprzedza, że nie zamierza popełnić samobójstwa.

    Rzucisz się linkiem na źródło? IMHO To super dobry obyczaj szczególnie
    na grupie prawo. AFAIR pozwy (i oskarżenia prokuratury) za treści
    opublikowane na usenecie już bywały w RP3, więc obij sobie dupę blachą
    po linii "ja tylko powołałem się" *rutynowo*.

    --
    A. Filip

  • 209. Data: 2022-01-12 15:24:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 14:59, Zbynek Ltd. pisze:

    > O tych 50% otwarcie mówi prezydent Siemianowic Śląskich. Na podstawie
    > danych z tamtejszego szpitala. I na pytanie czy już grożono mu,
    > odpowiedział, że uprzedza, że nie zamierza popełnić samobójstwa.

    Nie tylko.
    Najnowsze zestawienie na bazie oficjalnych danych:
    https://twitter.com/Marek39556099/status/14810497653
    91605764

    pozdrawiam
    --
    http://zrzeda.pl

  • 210. Data: 2022-01-12 15:31:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Jan 2022 14:59:36 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > O tych 50% otwarcie mówi prezydent Siemianowic Śląskich. Na
    > podstawie danych z tamtejszego szpitala.

    "Ostatnio" mówił o tym w październiku. Opart się na 6 (słownie: sześciu)
    przypadkach z lokalnego szpitala. To nie dziwi, bo jest prawilnym
    foliarzem.

    https://siemianowiceslaskie.naszemiasto.pl/lekarz-od
    powiada-prezydentowi-siemianowic-w-sprawie/ar/c14-85
    78033

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek