  • 131. Data: 2022-01-09 23:11:44
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 20:15, Kviat pisze:

> [...]
    zczepienia.pzh.gov.pl/najlepsza-szczepionka-przeciw-
    covid-19-to-ta-ktora-masz-szanse-sie-zaszczepic/

    > No i? W tamtych badaniach tak wyszło.

    No wyszło. A pół roku później poszło się paść. No i co - jak ktoś pół
    roku wcześniej powiedział że padnie jak szczepionki na grypę chociażby
    to od razu szur? W zasadzie obiektywnie rzecz biorąc dziwne byłoby gdyby
    nie padło. No i padło. Nawet bardziej spektakularnie niż większość
    obstawiała, skoro zaczęło się tłumaczenie, że przecież szczepionki nie
    są od tego żeby zapewniać odporność albo ograniczać transmisję. A
    tymczasem w momencje gdzie 20% zgonów i hospitalizacji to byli
    zaszczepieni na PZH wisiało coś takiego:

    https://web.archive.org/web/20211122171500/https://s
    zczepienia.pzh.gov.pl/najlepsza-szczepionka-przeciw-
    covid-19-to-ta-ktora-masz-szanse-sie-zaszczepic/

    I kogo tu za kłamstwo kowidowe karać - szurów czy ekspertów?

    > Nie ogarniam, co jest w tym takiego kontrowersyjnego?

    W zasadzie to nic. Poza tym że jak ktoś to kwestionował to był szurem. A
    co kontrowersyjnego w stwierdzeniu, że koronawirusy są z nami od zawsze
    i nigdy nie wytworzono na nie trwałej odporności i teraz będzie tak samo?

    W samych badnianiach nie było nic bardzo kontrowersyjnego. W dalszej
    propagandzie "ostatnia prosta", "Wróćmy do normalności" itd już tak, bo
    te badania nie dawały jak sam zauważyłeś żadnej podstawy że to się
    utrzyma. Obśmiewanie uważających inaczej i sprowadzanie ich do pozycji
    szurów już było bardzo słabym zagraniem.

    > Jest na bieżąco weryfikowana.

    I na bieżąco zakłamywanana - chociażby przez ministerstwo, które
    twierdzi, że udział zaszczepionych w czarnych workach to 6% mimo że 25%.
    Wytknięcie tej prostackiej manipulacji jest ponoć szurstwam:P

    > Co w tym dziwnego? Tak działa nauka.

    No własnie jak się zastanowić, to dziwne byłoby gdyby udało się nagle
    wytworzyć trwałą odporność na koronawirusy. Więc tak naprawdę nie było
    żadnych naukowych podstaw żeby twierdzić, że szczepionki zakończą
    pandemię czy choćby będą "gejmczendzerem". A tak twierdzono i innych
    oskarżano o szurostwo. Pierwszy sygnał był przy certyfikowaniu astry
    zeneki i tłumaczeniu że wyszło gorzej bo później była testowana.

    > Wczoraj była skuteczna, dzisiaj jest mniej skuteczna, ale trzy dawki są
    > skuteczniejsze niż jedna, a za rok może się okazać, że w ogóle przestała
    > być skuteczna.

    Byłoby to naturalną koleją rzeczy że skoro zkażenia przełomowe wynikają
    z mutacji wirusa to szczepionka sprzed dwóch lat będzie umoarkowanie
    skuteczna. Stawia to tylko niewygodne pytanie dlaczego trzecia dawka nie
    ma updejta;)

    > Czy z tego, że przestała być skuteczna można wyciągać wniosek, że rok
    > wcześniej też nie była skuteczna i to było (jest) kłamstwo? To absurd.
    > Są dowody w postaci badań z tamtego okresu, że była skuteczna.
    > Podważ te dowody, będzie o czym dyskutować.

    No była i nie jest. To za co chcesz karać szurów?

    > Jak widać, ludzie nie rozumieją czym jest nauka i na czym to polega.

    Szybko poszło;)
    > Ale oczywiście każdy z nich wie lepiej, czy szczepionki są skuteczne,
    > bardziej skuteczne, czy mniej skuteczne, czy nieskuteczne. Czy były
    > skuteczne w przeszłości, czy będą skuteczne w przyszłości... wróżbici
    > pieprzeni, którzy na poparcie swoich wyobrażeń wrzucają linki do postów
    > szurów, którzy mącą im w głowach.

    Fakty są takie, ze w zakresie odporności na zakażażenie mają obecnie
    skuteczność... no niewielką i coraz bardziej zbliżajacą się do zera, w
    zakresie transmisji wirusa to już chyba oficjanie nawet nie mają (co
    przekreśla sens całego systemu paszpotów), w zakresie hospitalizacji i
    śmierci zmniejszają ryzyko chyba czterokrotnie. Not great... lepiej niż
    terrible... Ale bardzo słabo. I maleje.

    Praktycznie we wszystkim - przynajmniej umiarkowane szury - że na dwóch
    dawkach się nie skończy, że nowe warianty przełamią szczepionki. Że
    system certyfikatów skoro szczepionka nie eliminuje transmisji jest
    ułomny. Możesz pisać, że oficjalnie nikt niczego takiego nie obiecywał
    (co nie jest prawdą) ale i tak... szury miały rację.

    > Jeśli ktoś tak twierdził, że poznał przyszłość zanim ona nadeszła - to
    > tak, to zwykłe szurstwo,

    Nieprawda. Na przykład wiele osób twierdziło że pisie plany gospodarcze
    zakończą się spektakularną katastrofą i nie ma w tym żadnego szurstwa.
    Alba że jak dasz kulsonowi nadmiar władzy bez kontroli to mu odpierdoli
    i masz roberta. Szurstwo?

    > a co najmniej spekulacje z mniejszą lub większą
    > podstawą naukową, a nie prawda objawiona.

    No dobra - ale czemu jednym chciałbyś tego zabronić bo to szury a inni
    mogą sobie za państwowe pieniądze bilbordy wykupywać, bo to już nauka.
    No i co jak okazuje się że rację miały szury?

    > To, że wirus zmutuje, to żadne odkrycie - pokaż mi naukowca, który
    > twierdził, że nie zmutuje. I nie trzeba geniusza żeby przewidzieć
    > prawdopodobną konieczność przyjmowania dawek przypominających - już to
    > pisałem, to nie pierwsza szczepionka w historii ludzkości.

    Hmmm. Która konkretnie szczepionka wymaga dawek przypominających co pół
    roku a i tak słabo działa?

    > Szurską postawą nie było to, że ktoś twierdził, że zamierzają nas
    > "szprycować" co pół roku (i co w tym złego, skoro to takie groźne
    > choróbsko?

    Skoro nic złego to po co chcesz z takim twierdzeniem walczyć?

    Przy serii bolesnych zastrzyków ratujących od śmierci na
    > wściekliznę też tak protestowali?) Szurską postawą było to, że
    > równocześnie twierdził (albo sugerował), że jest to coś złego, bo to
    > zorganizowany spisek na depopulację ludzkości, a covid to taki większy
    > katar, więc po chuj te szczepionki"

    A tu się z tobą zgodzę.

    > To spora i zasadnicza różnica.

    Problemem jest gdzie postawisz granicę. Zwłaszcza jak postawisz ją źle i
    okaże się po pół roku że szury miały rację:P

    > Przecież zapobiega...
    > https://demagog.org.pl/fake_news/szczepionki-nie-ogr
    aniczaja-transmisji-i-zakazen-fake-news/

    > 29.10.2021 godz. 15:43

    No i sprawdziłem - a tam napisane, że zmniejszają i link, a w linku
    grudzień 2020... Biorę googla i 46% ale na początku zeszłego roku. Od
    tej pory szczepionka jakby osłabła;)

    Przy okazji znalazłem

    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sour
    ce=web&cd=&ved=2ahUKEwiNwdO91KX1AhVk-yoKHXrrBaEQFnoE
    CAQQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.gov.pl%2Fattachment%2F5
    f57a128-25ae-4fd7-a82b-c158d0b1db4b&usg=AOvVaw0kmuev
    i_FSb82wIlNxvqby

    Pisałeś, że precież nikt nie twierdził że na mutacje będzie działać.
    Fakenews nr3. gov.pl rozprzestrzenia fajeniusy?;)

    > Może nauka?

    No ale jak nauka ma rozstrzygać czy będzie potrzebana dawka co pół roku
    czy nie albo będzie działać na nowe warianty. Prawdziwi naukowcy rozłożą
    ręce i powiedzą że nie wiedzą. Jak zechcą to dodadzą "ale pewnie będzie
    jak z szeczepionką na grype". No i co - kłamią szury czt nie? A kłamie
    ministerstwo że "ostatnia prosta" czy nie?

    > :)
    > Dziękuję, nie skorzystam.

    Jeszcze byś szurem został i płaskoziemcą. A w dłuższej perspektywie
    antysemitą:P

    > Jest. Dopóki nie pokaże wyników badań, które przeczą tamtym.

    A dane ze strony o zgonach i hospitalizacjach mogą być? Około 25%:(
    Raczej słabo spina się z narracją że w 100% chroni. Coż to nawet koło
    100% nie leżało. No i ponadto szur ma prawo mieć swoje zdanie "że
    szczepionki na sars-cov2 skończą pandemie tak jak szczepionki na grypę
    skończyły grypę". Ma prawo - na ma. Tym bardziej że ma rację:P

    > Resztę wyciąłem.
    > W ten sposób możemy do samego końca.
    > Mojego, lub świata. :)

    I na wzajem;) Zwaracam tylko uwagę, że to że za szurami nie stoją
    badania nie znaczy że szury kłamią. Tym bardziej że niebezpiecznie
    często okazuje się że mają rację a "organy" otwarcie kłamią albo
    manipulują. I jak takie kłamstwo pokażesz palcem... to często czyni cię
    to szurem:P

    PS - szcepię się i zacząłem temat sprawdzać właśnie po tym jak zostałem
    nawyzywany od szurów. I wnioski nie napawają oprymizmem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 132. Data: 2022-01-09 23:14:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 22:10, Kviat pisze:

    > Na podstawie dowodu, że nie przedstawiłeś dowodu na twierdzenie o dużej
    > szkodliwości społecznej :P

    Ale wiesz, że to ty masz udowodnić?
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 133. Data: 2022-01-09 23:49:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 22:09, _Master_ pisze:

    > Jeśli szczepionka jest dobrowolna to chyba wolno się nie zaszczepić.
    > Chyba wolno też mówić o tym że każdy ma wybór a segregacja i WYMUSZANIE
    > szczepienia może się komuś NIE PODOBAĆ.
    > WOLNO CZY NIE WOLNO?

    Tłumacząc na polski: nawkładajmy ludziom do głów śmietnik, że
    szczepionki to samo zło, że nie działają, że lepiej przechorować i nabyć
    "naturalną odporność" (no bo wiadomo, od szczepionek odporność jest
    sztuczna...) a potem im powiedzmy, że mają wybór i niech sami zdecydują.
    I udawajmy, że wcale nie namawiamy do nieszczepienia.
    Genialne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 134. Data: 2022-01-09 23:51:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 23:14, Shrek pisze:

    > Ale wiesz, że to ty masz udowodnić?

    Ale wiesz, że ciężar dowodu spoczywa na tym, który twierdzi, że coś
    istnieje?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 135. Data: 2022-01-10 06:27:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 23:51, Kviat pisze:

    > Ale wiesz, że ciężar dowodu spoczywa na tym, który twierdzi, że coś
    > istnieje?

    A ja do tej pory myślałem że na powdzie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 136. Data: 2022-01-10 09:52:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 13:52, Kviat napisał:

    > Nic nie spadło.
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/bezpieczenstwo-immuno
    gennosc-i-skutecznosc-szczepionki-mrna-comirnaty-u-n
    astolatkow-w-wieku-12-15-lat/?wersja=dla-pacjentow

    > Może mnie pamięć zawodzi, ale ja pamiętam, że od samego początku moderna
    > podawała 90% skuteczności (czy coś takiego).
    >
    > Ta 100% skuteczność była podawana dla konkretnych grup, w konkretnych
    > badaniach - na co wskazywały RZETELNE, zrecenzowane badania naukowe
    > przeprowadzone zgodnie ze sztuką, zgodnie z aktualnym stanem rozwoju
    > epidemii itd.

    Nie wskazywało badanie producenta, które było kwestionowane przez wielu
    naukowców, że czas trwania badania był zbyt krótki, przez co z powodu
    braku możliwości założenia równomiernego rozłożenia przypadków
    narażonych na kontakt z wirusem, użycie wzoru było nie zasadne.
    Potwierdzały zresztą to wyniki - w okolicy błędu statystycznego.

    > To nie tak.
    > Nie o to chodzi, że naukowcy "spierają się" o % skuteczności. Nie ma w
    > tym nic dziwnego. Nie ma takiej opcji, żeby badania przeprowadzane na
    > różnych grupach, chociaż nawet w tym samym wieku (np.70+ - ale w różnych
    > krajach) dawały identyczne wyniki.
    >
    > Szury kwestionowali (i nadal kwestionują) skuteczność szczepionki - że
    > jest nieskuteczna.
    > Co jest kłamstwem. Nie ma żadnych wątpliwości, że szczepionki są skuteczne.

    no to pytanie, dzięki wyszczepieniu w którymś z krajów 80% społeczeństwa
    pozbyto się tam pandemii?

    mowomowa...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 137. Data: 2022-01-10 10:11:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-09-stycznia-2022 o 23:49, Kviat pisze:
> [...]
    > sztuczna...) a potem im powiedzmy, że mają wybór i niech sami zdecydują.
    > I udawajmy, że wcale nie namawiamy do nieszczepienia.

    Znowu nie potrafisz trzech zdań przeczytać ze zrozumieniem?

    Dlaczego winisz Konfederację? Poczytaj opinie Piotra Schramma.
    Opozycyjny wzmożony prawnik ;-)

    Skoro rząd nie ma jaj aby wprowadzić OBOWIĄZKOWE szczepienia to masz co
    masz. Obywatel może się zaszczepić albo NIE.

    Umiejętności czytania ze zrozumieniem życzę ;-)

  • 138. Data: 2022-01-10 10:26:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:
    > W dniu 09.01.2022 o 13:52, Kviat napisał:
    > [...]
    >
    > no to pytanie, dzięki wyszczepieniu w którymś z krajów 80%
    > społeczeństwa pozbyto się tam pandemii?
    > [...]

    Problem z szczepieniami na kowid jest taki że ich skuteczność ostro
    zjeżdża po upływie miesięcy od zaszczepienia nawet (chyba nawet) bez
    uwzględniania nowych wariantów kowida. Ja miałem podejście że jak
    będzie potrzeba jednego szczepienia na każdy kolejny sezon grypowy to
    "jeszcze (jakoś) ujdzie". IMHO teraz wygląda że nawet ten poziom jest
    dla ściepionek za wysoki jak w pięć miesięcy skuteczność szczepionki
    spada z zakresie zapobiegania zakażeniu z 74% do 39% [A].

    IMHO przy takiej skuteczności przeciw zakażeniu szczepionki epidemii nie
    zduszą a *tylko* (i może aż) zmniejszą jej "zabójczość". Tyle że wtedy
    linia uzasadniania totalitarnego wmuszania szczepionek wszystkim jak
    leci powinna być zupełnie inna *przez nie idiotów* .

    [A] https://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/w%C5
    %82oski-instytut-zdrowia-po-5-miesi%C4%85cach-skutec
    zno%C5%9B%C4%87-szczepionki-w-zapobieganiu-zaka%C5%B
    Ceniu-spada-do-39-proc/ar-AARJjD4?ocid=BingNewsSearc

    --
    A. Filip

  • 139. Data: 2022-01-10 13:38:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 10:26, A. Filip pisze:

    > Problem z szczepieniami na kowid jest taki że ich skuteczność ostro
    > zjeżdża po upływie miesięcy od zaszczepienia nawet (chyba nawet) bez
    > uwzględniania nowych wariantów kowida.

    I co z tego, że zjeżdża? Nawet zjeżdżona jest wyższa niż zerowa bez
    szczepienia.

    I wpadli na pomysł żeby sprawdzić, czy działa szczepienie
    przypominające. Działa.

    > Ja miałem podejście że jak
    > będzie potrzeba jednego szczepienia na każdy kolejny sezon grypowy to
    > "jeszcze (jakoś) ujdzie".

    A jak częściej, to nie ujdzie?

    Jak idziesz do lekarza i on ci mówi, że masz brać antybiotyk dwa razy
    dziennie (dawki "przypominające"...) przez dwa tygodnie, to mówisz mu:
    "eee... to nie ujdzie... będę brał raz na tydzień".
    Tak to ma działać?

    Jedne antybiotyki bierze się częściej na jedną chorobę, a na inną
    chorobę rzadziej - i z tym antyszczepionkowcy problemu nie mają?
    Covid, to nie grypa - i tu nagle mają problem, sami chcą decydować jak
    często się szczepić.
    Zadziwiające.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 140. Data: 2022-01-10 13:42:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 06:27, Shrek pisze:

    > A ja do tej pory myślałem że na powdzie;)

    Nie ma problemu.
    Blokuję ci konto. Składasz do sądu pozew o przywrócenie konta. Jesteś
    powodem.
    Wszystkie przeszkody usunięte, napieraj z dowodami :)

    Pozdrawiam
    Piotr