  • 1. Data: 2002-03-04 07:52:59
    Temat: bezprawne? zatrzymanie korespondencji?
    Od: "Tatuasz" <t...@w...pl>

    Ponawiam moje pytanie pozostawione niestety wcześniej bez
    odpowiedzi.

    Oskarżony w sprawie karnej składa za pośrednictwem sądu rejonowego
    (właściwego do prowadzenia jego sprawy)
    skargę adresowaną do ministra sprawiedliwości ( za pośrednictwem sądu
    rejonowego )
    Skarga zostaje zatrzymana w aktach sprawy i nie trafia do adresata?
    Proszę o opinie.
    tatuasz

  • 2. Data: 2002-03-08 22:35:08
    Temat: Re: bezprawne? zatrzymanie korespondencji?
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tatuasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o opinie.
    > tatuasz
    >
    > Hmm ???????? Myślę ,że nie byłoby problemu gdyby taką skargę do MS
    skierowano adresując na adres Min.Spraw. a Sądowi Rejonowemu przesłano ją
    jako do wiadomości powołując sie na sygn.akt sprawy ...Sandra

  • 3. Data: 2002-03-11 08:35:59
    Od: "Tatuasz" <t...@w...pl>

    > skierowano adresując na adres Min.Spraw. a Sądowi Rejonowemu przesłano ją
    > jako do wiadomości powołując sie na sygn.akt sprawy ...Sandra

    Oczywiście jest to jakieś rozwiązanie.
    Mnie natomiast bardziej interesują opinie szanownej grupy
    na temat samego zdarzenia.
    Czy wolno sądowi lub komukolwiek zatrzymać czyjąś korespondencję?
    Jestem przekonany że to działania pozaprawne.
    Jak je wobec powyższego zakwalifikować?
    Jak walczyć z przejawami bezprawia czynionymi czynionymi tam gdzie
    prawo ma być egzekwowane.
    tatuasz