  • 1. Data: 2002-03-03 22:52:24
    Temat: Do Jacka vel Eksperta
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    Tak dla ścisłości: dlatego nie odpowiadam na Twoje posty, które na pewno
    wysyłasz, gdyż wylądowałeś u mnie w KF.
    Dodam tylko, że jesteś tam bardzo samotny - jedyny adres, jaki się tam
    znajduje, to Twój.

    A dlaczego jest w KF?
    Po prostu nie mam ochoty czytać tych głupot, które wypisujesz - nie mają one
    jakiegokolwiek sensu ani oparcia w prawie pozytywnym.

    Żegnam

    MAX

  • 2. Data: 2002-03-03 23:05:17
    Temat: Re: Do MAXA
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    MAX wrote:

    > Tak dla ścisłości: dlatego nie odpowiadam na Twoje posty, które na pewno
    > wysyłasz, gdyż wylądowałeś u mnie w KF.
    Nie Maxie.
    Dlatego nie odpowiadasz, bo nie masz nic do powiedzenia.

    > Dodam tylko, że jesteś tam bardzo samotny - jedyny adres, jaki się tam
    > znajduje, to Twój.
    wiem, rozumiem, kompleksy
    wsadz sobie tam swoj adres, bedzie mu razniej

    > A dlaczego jest w KF?
    a nie tlumacz sie
    nie mam czasu czytac kolejnego trolowania

    Po prostu nie mam ochoty czytać tych głupot, które wypisujesz - nie mają
    one jakiegokolwiek sensu ani oparcia w prawie pozytywnym.

    > Żegnam

    Znow wyskoczyl z mordpliku.

    A mowia ze zjawisk nadprzyrodzonych nie ma.
    Nie czyta, a mowi ze jednak pisze.
    Z takim przenikliwym mysleniem to jeno na detektywa

    a przedtem do mordpliku.

    btw
    Fundacja Jamesa z Florydy oferuje milion za pokaz tych nadprzyrodzonych
    umiejetnosci czytania postow bez czytania

    btw.
    Zapytanie do Sadu Najwyzszego zostanie skierowane w poniedzialek.

    Jacek