  • 11. Data: 2005-05-13 13:59:57
    Temat: Re: Odp: bezpodstawne oskarżenie o kradzież !!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nikon wrote:

    > nie podpisze niczego , ale ewentualną dyscyplinarkę odbiorę bo chyba na jej
    > podstawie
    > mogę ubiegać sie o swoją racje w sądzie , czy tak ?

    podpisywać nie, ale nieodbieranie dokumentów byłoby głupotą.

  • 12. Data: 2005-05-13 14:44:01
    Temat: Odp: Odp: bezpodstawne oskarżenie o kradzież !!
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d62bt4$fs0

    > podpisywać nie, ale nieodbieranie dokumentów byłoby głupotą

    gdybym nawet nie odebrał to i tak przyszło by to do mnie pocztą !
    dzisiaj mam spotkanie z osoba , ktora zna dobrze tamat bo zemną pracuje
    jak sie czegos nowego dowiem to dam znac !
    Nikon

  • 13. Data: 2005-05-13 16:37:56
    Temat: Re: bezpodstawne oskarżenie o kradzież !!
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    może jeszcze ja dorzucę swoje trzy grosze

    jak masz możliwość to zapisz się szybko do związków zawodowych

    Mirek

  • 14. Data: 2005-05-13 19:13:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Firma prywatna, czy państwowa. W prywatnej po prostu będą Cię gnębić,
    więc warto pracy już szukać. W państwowej można walczyć.

    Możesz spróbować kontrataku polegającego na złożeniu zawiadomienia o
    przestępstwie pomówienia Cię przez n/n osobę przed szefostwem firmy.
    Wówczas to oni będą się musieli bronić. W sumie i tak masz niewiele do
    stracenia. Możesz spróbować ich trochę ochłodzić pytaniem wprost, czy
    podadzą Tobie dane osobowe oszczercy, czy koniecznie musisz zwrócić się
    z tym do organów ścigania, by się dowiedzieć.

    Pytanie, czy chodzi o kradzież, czy też o niedobór. Bo to różne rzeczy.

  • 15. Data: 2005-05-13 22:57:14
    Temat: Odp: bezpodstawne oskarżenie o kradzież !!
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał :

    > Firma prywatna, czy państwowa. W prywatnej po prostu będą Cię gnębić,
    > więc warto pracy już szukać. W państwowej można walczyć.

    prywatna :-(

    [...]
    >Możesz spróbować ich trochę ochłodzić pytaniem wprost, czy
    > podadzą Tobie dane osobowe oszczercy, czy koniecznie musisz zwrócić się
    > z tym do organów ścigania, by się dowiedzieć.

    właśnie sie zastanawiałem dzisiaj nad tym czy osoba , która mnie oskarżyła
    poda mi
    nazwisko oszczercy !? Zapytam we wtorek !

    > Pytanie, czy chodzi o kradzież, czy też o niedobór. Bo to różne rzeczy.

    chodzi dokładnie o kradzież kilku kart pamięci !
    znikły też aparaty cyfrowe i mp3 playery ale o to nie zostałem posądzony ,
    tylko o karty wartości około 1500zł , dziwne że nie szukaja sprawcy
    kradzieży cyfrówek ?!

    Nikon

  • 16. Data: 2005-05-14 00:11:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    posądzony ,
    > tylko o karty wartości około 1500zł , dziwne że nie szukaja sprawcy

    Ale to zginęło z jakiegoś magazynu, za który Ty odpowiadasz materialnie,
    czy po prostu z firmy?

  • 17. Data: 2005-05-14 10:04:49
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d63fmf$9hv$...@i...gazeta.pl...

    > Ale to zginęło z jakiegoś magazynu, za który Ty odpowiadasz materialnie,
    > czy po prostu z firmy?

    nie odpowiadam za nic materialnie a i w zasadzie nie wiem skąd to zgineło
    ale przypuszczam że z gabloty sklepowej ,do której nie mam dostępu (klucz)
    bo tylko tam trzymane sa tego typu towary !

    Nikon

  • 18. Data: 2005-05-14 10:06:37
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mirek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d647bv$8m5$...@n...lublin.pl...
    > może jeszcze ja dorzucę swoje trzy grosze
    >
    > jak masz możliwość to zapisz się szybko do związków zawodowych
    >
    > Mirek

    nie ma związków zawodowych tylko "rada pracownicza" , do której juz dawno
    należe .

    Nikon

  • 19. Data: 2005-05-19 05:09:29
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    W pracy miałem kolejną rozmowe i sie dowiedziałem że nie mam nikomu
    opowiadać o tym
    oskarzeniu , sprawa ucichnie i bedzie tak jakby sie nic nie stalo :-)
    Zastanawiam sie teraz po co wogole ten temat był poruszany ??
    moze to tylko prowokacja ze strony władz firmy ?
    moze liczyli na to ze sie przestrasze i podam jakies nazwiska ??

    Pzdr.
    Nikon

  • 20. Data: 2005-05-19 05:36:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nikon wrote:
> [...]
    > moze to tylko prowokacja ze strony władz firmy ?
    > moze liczyli na to ze sie przestrasze i podam jakies nazwiska ??

    no to masz sprawę z głowy do następnego razu, kiedy coś wreszcie na
    ciebie znajdą.
    W każdym razie pozbieraj wszystkie papierki, które masz z teraz.
    Jakieś wypowiedzenia, pisma itp.
    Jakny chcieli coś, żebyś im oddał, to powiedz, że z nerwów potargałeś i
    wyrzuciłeś wsystkie papiery.
    Przy następnej sprawie w sądzie pracy będziesz miał dobry argument, że
    teraz zwalniają cie z zemsty.
    No chyba, że szefostwo rzeczywiście się połapało, że głupstwo zrobiło i
    teraz chce się po cichi wycofać, żeby się z nich inni nie śmiali.