  • 1. Data: 2005-05-12 20:46:17
    Temat: Zarobki prawnika- pilne :-)
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie o to jak ksztaltuja sie zarobki prawnikow
    w kancelariach radcow prawnych? Prawnikow bez
    aplikacji, z 5-cio letnim doswiadczeniem.
    Najbardziej interesuje mnie wroclaw, ale inne miasta
    tez maga byc dla porownania.

    Pozdrawiam
    Deni

  • 2. Data: 2005-05-12 20:52:23
    Temat: Re: Zarobki prawnika- pilne :-)
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w kancelariach radcow prawnych? Prawnikow bez
    > aplikacji, z 5-cio letnim doswiadczeniem.
    > Najbardziej interesuje mnie wroclaw, ale inne miasta

    1000 zl, Katowice :)

  • 3. Data: 2005-05-12 21:19:41
    Od: "Czarny" <c...@p...pl>

    1.200,00 zł net, Wrocław

  • 4. Data: 2005-05-13 08:16:54
    Od: verbus <v...@i...pl>

    Czarny napisał(a):
    > 1.200,00 zł net, Wrocław

    Dołączę się do pytania.
    A w jakiej są wysokości po aplikacji lecz tylko sądowej ?

  • 5. Data: 2005-05-13 08:17:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Czarny wrote:

    > 1.200,00 zł net, Wrocław

    Ano fakt - tak mówili też znajomi mojej lubej, ludzie już w trakcie
    aplikacji.
    I praca po xx godzin dziennie...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2005-05-13 10:06:53
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dołączę się do pytania.
    > A w jakiej są wysokości po aplikacji lecz tylko sądowej ?

    Takie same.

  • 7. Data: 2005-05-13 15:03:22
    Od: verbus <v...@i...pl>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Takie same.

    To smutne :-(

  • 8. Data: 2005-05-13 20:00:40
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > To smutne :-(

    Wiem

  • 9. Data: 2005-05-14 07:35:51
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Massai napisał:

    > Ano fakt - tak mówili też znajomi mojej lubej, ludzie już w trakcie
    > aplikacji.

    W trkacie aplikacji to juz troche inaczej jest..

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-05-14 08:38:10
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > W trkacie aplikacji to juz troche inaczej jest..

    Okazuje się, że nie do końca. Fakt, dwóch było "na prowizji" czyli
    dostawali działkę od prowadzonych spraw, ale reszta normalnie na
    pensji, za 1000-1500 pln.
    Tylko że to w Kielcach.

    --
    Pozdro