  • 1. Data: 2005-05-12 22:47:00
    Temat: zabezpieczenie pozyczki.
    Od: "J.C." <w...@o...pl>

    Witam.
    Znajomy chce pożyczyć ode mnie trochę pieniędzy na kilka procent. Nigdy
    nikomu nie pożyczałem dużych kwot i nie musiałem wymagać jakiegoś
    zabezpieczenia ... jednak tym razem muszę to zrobić ... ale nie wiem jak.
    Czy możecie mi poradzić, w jaki sposób to zrobić i jakie dokumenty
    przygotować żeby było zgodnie z prawem??

    Pozdrawiam J.

  • 2. Data: 2005-05-13 04:00:48
    Temat: Re: zabezpieczenie pozyczki.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    J.C. wrote:
> [...]
    > Czy możecie mi poradzić, w jaki sposób to zrobić i jakie dokumenty
    > przygotować żeby było zgodnie z prawem??

    nie pożyczać.

  • 3. Data: 2005-05-13 05:30:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "J.C." <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabezpieczenia ... jednak tym razem muszę to zrobić ... ale nie wiem jak.
    > Czy możecie mi poradzić, w jaki sposób to zrobić i jakie dokumenty

    Weksel kaz mu podpisac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-05-13 06:26:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 00:47:00 +0200, J.C. naskrobał(a):

> [...]
    > Czy możecie mi poradzić, w jaki sposób to zrobić i jakie dokumenty
    > przygotować żeby było zgodnie z prawem??

    Doświadczenie mówi: _nie pożyczać_ Od tego są banki - jeżeli bank nie chce
    dać to czemu ty masz robić za jelenia?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-05-13 11:31:24
    Od: "J.C." <w...@o...pl>

    > Weksel kaz mu podpisac.

    moze jakis wzor? gdzie moge znalesc info?

  • 6. Data: 2005-05-13 14:05:49
    Od: "Sławomir Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Weksel kaz mu podpisac.

    Weksel to fajne narzedzie, szybkie, proste i elastyczne. Ale, po pierwsze trzeba
    umiec go poprawnie stworzyc, po drugie sad, po trzecie dluznik musi miec jakis
    majatek. Moze poreczony przez os. trzecia?
    Zamiast weksla to moze raczej 777? :) Wiem, kto za to zaplaci? Odpada sad, ale nie
    odpada problem wyplacalnosic.
    Warto sie zastanowic na jakims rzeczowym zabezpieczniem, zastaw jaki, bo hipoteka
    podejrzewam nie wchodzi w gre.

    Pozdr.
    slawek

  • 7. Data: 2005-05-13 15:51:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > moze jakis wzor?

    A może bys sobie pogoglowal troche zamiast wszystko na tacy chciec?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt