  • 1. Data: 2005-05-12 21:55:47
    Temat: jak sie bronic przed falszywymi zeznaniami?
    Od: <w...@i...pl>

    witam i prosze o pomoc,

    sasiedzi wspolnie (2 osoby ) skladaja falszywe zeznania , ze halasuje.
    niestety zlozyli juz 2 razy doniesienie.
    poniewaz przewaznie bywam sam nie mam swiadkow (z poprzedniego donosu
    zostalem skazany ale sie odwolalem). syn, ktory po poprzednim donosie zlozyl
    zeznanie, ze tosasiadka z gory halasuje a nie ja nie przekonal sadu....
    Nie wiem co robic, oskarzenia sa falszywe, ja w trudnej sytuacji bo sasiedzi
    oczywiscie klamia a ich glownym celem jest eksisja (na co nie maja zadnych
    instrumentow prawnych) albo takie utrudnienie mi zycia poprzez donosy zebym
    sam sie wyprowadzil (mieszkam w mieszkaniu juz 20 lat!).

    Dodam, ze zaczelo sie od zlozenia doniesienia na sasiada, ktory wybil mi
    szybe i nie chcial za nia zaplacic.
    Teraz sei mszcza!

    prosze o pomoc bo nerwowo juz nie wytrzymuje a nei satc mnie na prawnika
    (zreszta co w takie prostej sytuacji moze pomoc prawnik?).

    WSZEYSTKIE rady mile widzaine. POMOZCIE.

    C.

  • 2. Data: 2005-05-13 01:05:28
    Temat: Re: jak sie bronic przed falszywymi zeznaniami?
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (zreszta co w takie prostej sytuacji moze pomoc prawnik?).
    >
    > WSZEYSTKIE rady mile widzaine. POMOZCIE.

    Widze, ze juz ktorys raz zamieszczasz tego psota wiec moze postaram sie
    pomoc :)

    Jak sam zauwazyles z prawnego pkt. widzenia niewiele da sie wskorac z tak
    przebieglymi sasiadami.

    Ale czy zastanawiales sie dlaczego tak jest, ze chca cie wykurzyc z
    mieszkania? Tak po prostu im sie znudzilo twoje sasiedztwo czy tez moze
    jestes dla nich dokuczliwy i znalezli w koncu na ciebie skuteczny sposob?
    Hmm ? Nie zrozum mnie zle. Nie oskarzam cie o nic tylko probuje cie sklonic
    do namyslu zebys dluzej nie walil glową w mur (straszny hałas ;-) !

    Wiem, ze sa ludzie, z ktorymi nie mozna sie dogadac, ale jesli postarasz sie
    dociec tego dlaczego chca cie wykurzyc to osiagniesz swoj cel - spokoj.

    Nie odgryzaj sie w sadzie tylko pogadaj z nimi. Nie raz, bo to pewnie nie
    wsytarczy, ale przez tydzien ,miesiec moze rok. Potrafisz ?

    Zacznij od tego sasiada, ktory wybil ci szybe. Good luck.

    pifpaf

  • 3. Data: 2005-05-13 05:58:41
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    pozycz dyktafon, pojdz do sasiada i pogadaj, jesli mowisz ze cie
    bezpodstawnie oskarzaja, to gosc zacznie na ciebie nadawac, wygada sie a
    wszystko masz na kasecie, i jest po klopocie przy najblizszym donosie
    idziesz do sadu i przedstawiasz to jako dowod, bo z tego co mi sie wydaje to
    mozesz nagrywac wlasne rozmowy z kimkolwiek chcesz, albo powiedziec ze
    uprzedzales sasiada ze jest nagrywany(zaprzeczy to tylko jego slowo przeciw
    twojemu)
    jak nie masz dyktafonu to do MM i potem zwrucisz ;)

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 4. Data: 2005-05-13 06:32:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Harry" <f...@U...fm> napisał w wiadomości

    > jak nie masz dyktafonu to do MM i potem zwrucisz ;)

    Pomijając uroczą znajomość ortografii czy mógłbys rozwinąć co miałeś na
    myśli pisząć "potem zwrócisz"?

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-05-13 08:33:56
    Od: <w...@i...pl>

    Dziekuje, ze wogole ktos sie odezwal.

    Tak, wiem, ze najlepiej zawsze sie dogadac, ze porozmawiac, ale z sasiadami
    nie sposob sie dogadac. Wczesneij wezwa policje niz otworza mi drzwi.
    Ale jesli sie uda to dyktafon wykorzystam (sprobuje).

    Problem jest w tym, ze zaczelo sie od zwyklych "przepychanek" kto i ile ma
    placic ze wspolnego licznika. Potem okazalo sie, ze sasiedzi (wlasnie ci,
    ktorzy chca mie zastarszyc) podlaczeni sa na lewo do sieci... mojej! Wlasnie
    wtedy powinienem wezwac policje a nie elektryka. Ale przepadlo chyba bo to
    bylo 1 rok temu.
    Od tego czasu zaczal narastac konflik kto i ile ma placic (wspolne
    ogrzewanie) itp.

    To bylo jeszcze do zniesienia - problem pojawil sie kiedy juz poleciala
    szyba, pojawilo sie niszczenie mojego mienia, napisy an scianach.
    Najdziwniejsze jest to, ze Policja wzywana za kazdym razem nie jest na tyle
    inteligentna, zeby stwierdzic, ze oskarzanie o halasowanie (ktoremu trudno
    zaprzeczyc jesli swiadcza 2 osoby...) bylo odwetem za skierowanie kilku
    spraw do sadu za niszczenie moich rzeczy...

    Rozjasnilem troche?

    Jeszce raz zapytam, czy mozna jakos proceduralnie sie "dobrze " zachowac -
    na sali sadowej i poza.
    Prawnik- sam nie wiem czy brac - nie za bardzo mnei na niego stac a efekt
    moze byc zaden.

  • 6. Data: 2005-05-13 08:43:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ktorzy chca mie zastarszyc) podlaczeni sa na lewo do sieci... mojej!
    > Wlasnie wtedy powinienem wezwac policje a nie elektryka. Ale przepadlo

    elektryka jako swiadka wezwij.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 7. Data: 2005-05-13 08:44:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przeciw twojemu)
    > jak nie masz dyktafonu to do MM i potem zwrucisz ;)

    jezeli cos takiego by nagral to nie do sadu a do prokuratury powinien sie
    udac.

    P.

    ps. dobre z tym media markt