eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta › bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta
    From: "Mich" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta
    Date: Thu, 8 Dec 2005 16:05:02 +0000 (UTC)

    Witam,
    Mam taka sytuacje, ze sie zadluzylem w banku, niewielka i wielka kwota, bo
    5000 - dla mnie to duzo. Pech chcial, ze potem stracilem prace i nie moglem
    nic splacic. Zylem jak pies bez budy. Wszystko mi sie sypnelo.
    Bank grozi mi sadem. Ale po dlugim czasie, dostalem prace. Nowy pracodawca nic
    nie wie o moim zadluzeniu. A bank zada, odstetki leca.
    Nie chce sobie siary narobic w zyciu. Jak napisac pismo, lub co zrobic, zeby
    nie zajeli mi konta, nie narobili kichy w pracy, nie wysylali kuratora
    sadowego, albo komornika.
    Troche minie zanim cokolwiek im wplace. Prace mam od niedawna, najblizsza
    wyplata za 3 tyg.
    Mam porabana rodzinke i nie chce mi pomoc. Chociaz kase maja.
    Poradzcie co zrobic.
    Jak napisac pismo, albo co zrobic, zeby umorzyli.
    Jak oni reaguja zazwyczaj.
    Pozdr
    Mich