eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta › Re: bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta
    From: "s s" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta
    Date: Thu, 8 Dec 2005 18:25:26 +0000 (UTC)

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

    > Umorzyli? LOL A czemu mieliby umorzyc?
    > Ja bym sprobowal pojsc do banku i pogadac - wyjasnic sytuacje i poprosic
    > o tymczasowe zawieszenie splat - ponoc tak mozna zrobic. Ale to wszystko
    > zalezy od dobrej woli banku. Najlepiej napisz na pl.biznes.banki podajac
    > przy tym nazwe banku - zapytaj sie czy takie odroczenia splat sa mozliwe
    > i jak przekonac do tego bank. Ale nie pisz nic o umorzeniu bo tylko
    > sobie opinie psujesz.

    Nie wiem, myslalem, ze to dobry pomysl z tym umorzeniem. Bo sypnelo sie
    doslownie wszystko. A wiem, ze z bankami nie ma zartow. Ale pojde, dzieki za
    rade. Nie wiedzialem, ze istnieje cos takiego jak odroczenie splat.
    Rozmawialem z babka wczesniej przez telefon z dzialu windykacji, zanim
    cokolwiek by mi mieli przyslac i powiedzialem- ze nie wiem, kiedy bede mogl
    zaplacic, ze jestem w kontakcie, stalo sie to i tamto, nie mam pracy....
    kolo roku....wszystko mi sie zawalilo. Zawsze wszystko placilem. A ona, ze
    ma byc znaczna wplata, a jak nie, to ona przesyla sprawe do sadu tego samego
    dnia. No to pomyslalem, ze przeciez to nieludzkie.
    Dzieki, odroczenie by mi pomoglo. Przeciez jakos musze stanac na nogi.
    No i stad umorzenie - nie jestem wstanie zaplacic wielkiej kwoty od razu.
    Dzieki.
    Pozdr
    Mich