  • 41. Data: 2009-05-04 13:05:08
    Temat: Re: bank żąda wyciągu z konta
    Od: "p" <...@r...tu>

    news:pan.2009.05.04.11.36.23@rudak.org...
    > To "chi" oczywiście było przesadzone. To jest może raczej "chleb" i
    > "hherbata" ;-)

    Domyślam się, że chodziło jeno o to, by zaakcentować, ze jest jakaś różnica,
    której ja nie znam, nie słyszałem, nie zwróciłem na nią uwagi.

  • 42. Data: 2009-05-05 21:07:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tony pisze:

    > Wystarczy miejsce (np. delikatesy) i suma. Na co można wydać znaczną sumę w
    > delikatesach?

    Od razu trzeba na chlanie?
    Można na greckie oliwki, sycylijskie anchovis, parmezan, szynkę serrano,
    toskańskie salami, bresaolę, melony cantalupe, ocet balsamiczy 18-letni,
    ręcznie robiony makaron orchiette i bawolą mozarellę.
    Ani kropli alkoholu.

    ok. 500zł

    > I nie chodzi i stricte wyciąg z konta, tylko o powiązanie tej transakcji z
    > danymi ze sklepu, który zna wszystkie pozycje. Wycieknie kiedyś coś takiego
    > i się rodzina obrazi, że nie zaprosiłem ;)

    Bezwstydnie zżarliśmy sami!
    (no może poza octem, jeszcze jest 3/4 butelki) :-)

    Swoją drogą gdybym to przechlała to też bym się wstydziła.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813