  • 11. Data: 2009-04-29 10:29:30
    Temat: Re: bank żąda wyciągu z konta
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 12:25
    (autor Funaki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gt99u1$c84$1@news.task.gda.pl>):

    > Do mnie koleżanka (kiedyś kujon w podstawówce) napisała "wezniesz".
    > Wszystko mi opadło, z rękami włącznie...

    Język jest dla ludziów, a nie ludzia dla języka. Od zawsze mówię, że liczy
    się komunikacja, a nie kosmetyka. Ja np. oglądam, bo mi tak łatwiej, a
    warszawioki się upierają, żeby obejrzywać, ale w oba kierunki się
    rozumiemy, więc po co te czepialstwo?

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-04-29 10:31:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miffy" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne ale z drugiej strony, skoro nie mam żadnych zobowiązań, co miesiąc
    > zostaje mi sporo kasy to mogę sobie pozwolić na jakieś extra wydatki typu
    > zakupy w sklepie erotycznym ;) co nie znaczy, że są to wydatki obowiązkowe
    > ale takie z których rezygnuję na rzecz spłaty kredytu. W końcu są sprawy
    > ważne i ważniejsze ;)

    Tak samao jak bank moze sobie pozwolic na odmowe udzielenia Ci kredytu.
    W koncu sa kredyty bezpieczne i bezpieczniejsze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-04-29 13:43:52
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 12:29:30 +0200, Tristan napisał(a):

> [...]
    > się komunikacja, a nie kosmetyka. Ja np. oglądam, bo mi tak łatwiej, a
    > warszawioki się upierają, żeby obejrzywać, ale w oba kierunki się

    A jak Cię poproszą o instruktarz, to co zrobisz?

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2009-04-29 15:27:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

> [...]
    > się komunikacja, a nie kosmetyka. Ja np. oglądam, bo mi tak łatwiej, a
    > warszawioki się upierają, żeby obejrzywać, ale w oba kierunki się

    Z tego samego powodu dla którego nie wycieramy nosa w rekaw.

  • 15. Data: 2009-04-29 15:33:05
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 11:52:39 +0200, miffy napisał(a):

    > Mam pytanko z czystej ciekawości więc nie piszcie komentarzy typu
    > "wybierz inny bank" ;)
    >
    > Chcę wsiąść kredyt. Bank żąda wyciągu z konta za ostatnie 3 miesiące.
    > Czy ma prawo? Zaświadczenie z pracy o zarobkach - jasne, o ewentualnych
    > obciążeniach - jasne ale czy muszą wiedzieć w którym sklepie robię
    > zakupy i ile tam wydaje, co kupuję na allegro itp?

    Gdybym już naprawdę musiał kupić coś wstydliwego, to albo za gotówkę albo
    wpłącając na konto na poczcie, kosztuje to kilka złotych więcej i trochę
    zachodu, ale przynajmniej później nie ma się takich problemów.

    Ostatnio robiłem zakupy na imprezę, brakło gotówki to kazałem babie na
    kasie czekać i poleciałem do bankomatu, wolałem powstydzić się tą chwilę
    przy kasie i znieść spojrzenia kolejkowiczów (szczęśliwie nie byli
    wygadani) niż na wieki zostawić ślad, że tego dnia miałem wielką bibę wraz
    z gatunkami alkoholu, zagrychy, wszystkiego :)

    Wasze zdrowie!
    Tony

  • 16. Data: 2009-04-29 17:12:56
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygadani) niż na wieki zostawić ślad, że tego dnia miałem wielką bibę wraz
    > z gatunkami alkoholu, zagrychy, wszystkiego :)

    NIe widziałem biedronki z terminalami płatniczych kart

    Pozatym gdzie niby myslisz by były te gatunki alkoholi- w wyciągu bankowym :)
    ?

  • 17. Data: 2009-04-29 18:17:27
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A jak Cię poproszą o instruktarz, to co zrobisz?

    Chwile się zastanowi o co chodzi i zrobi im instruktaż

    Ja jestem za likwidacją ch, ó, rz i pisania tak jak się mówi, np. klijent a
    nie klient
    Wielu mówi wziąść podobnie jak wsiąść

  • 18. Data: 2009-04-29 20:22:13
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "p" napisał:
    > Ja jestem za likwidacją ch, ó, rz i pisania tak jak się mówi,

    dobrze gada, dać mu piwa!!:O)

  • 19. Data: 2009-04-29 20:28:56
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 19:12:56 +0200, BETON napisał(a):

    > NIe widziałem biedronki z terminalami płatniczych kart

    Też nie, ale się nie przyglądałem ;p

    > Pozatym gdzie niby myslisz by były te gatunki alkoholi- w wyciągu bankowym :)

    Wystarczy miejsce (np. delikatesy) i suma. Na co można wydać znaczną sumę w
    delikatesach?

    I nie chodzi i stricte wyciąg z konta, tylko o powiązanie tej transakcji z
    danymi ze sklepu, który zna wszystkie pozycje. Wycieknie kiedyś coś takiego
    i się rodzina obrazi, że nie zaprosiłem ;)

    Twoje zdrowie!
    Tony

  • 20. Data: 2009-04-29 21:04:03
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "p" <...@r...tu> wrote in message news:gta5jq$dtr$1@news.wp.pl...

    > Ja jestem za likwidacją ch, ó, rz i pisania tak jak się mówi, np. klijent
    > nie klient
    > Wielu mówi wziąść podobnie jak wsiąść

    Skoro już tak daleko jesteśmy od tematu, to mam pytanie: kto zgadnie, co
    znaczy "zasynać" :)