  • 91. Data: 2006-05-19 11:11:34
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z kontabez zgody i informacji
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4j3m2$osh$1@inews.gazeta.pl>,
    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote:

    > Smutny30 wrote:

    > a o tym przypadku zrobić srone i ją dobrze
    >
    > A tu to bym na twoim miejscu wziął kalkulator i dobrze policzył, czy cię
    > na to stać. Bo z myśliwego możesz zostać zwierzyną. I zapewniam cię, że
    > cię upolują.

    A za co, jeśli poda tylko gołe fakty?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 92. Data: 2006-05-19 11:39:28
    Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e4j3m2$osh$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale przecież robią. List idzie.

    Ja o tym nic nie wiem. Po moich dwóch interwencjach i ośmiu dniach nic nie
    dostałem. Na pewno nie jest to niezwłoczne powiadominie a zatem IMHO łamią
    swój regulamin.

    > Za mało trzymasz kasy w banku, żeby bank się przejął twoim g.

    Rozumiem, że klienci mBanku to same VIPy ...

    > Możlwie, że tyle zajmuje. Nikt specjalnie dla ciebie pism poza standardową
    > procedurą produkował nie będzie.

    Uwazasz że to jest standard aby list szedł ponad tydzień, jakoś q... dziwnie
    wyrozumiały dla nich jestes ...

> [...]
    >
    > A tu to bym na twoim miejscu wziął kalkulator i dobrze policzył, czy cię
    > na to stać. Bo z myśliwego możesz zostać zwierzyną. I zapewniam cię, że

    Wyraźnie jesteś po ich stronie, chyba pracujesz tam. Stronę zrobię, podam to
    co sie stało i nie wiem co mi za to grozi

    pozdrawiam Olek

  • 93. Data: 2006-05-25 13:43:54
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Smutny30 wrote:

    > Ja o tym nic nie wiem. Po moich dwóch interwencjach i ośmiu dniach nic nie
    > dostałem. Na pewno nie jest to niezwłoczne powiadominie a zatem IMHO łamią
    > swój regulamin.

    Sam mowiles, ze babaka na infolini ci mowila.
    Po drugie, juz ci mowielm, napisz reklamacje.

    > Rozumiem, że klienci mBanku to same VIPy ...

    Dlatego tyle narzekań na mBank.

    > Uwazasz że to jest standard aby list szedł ponad tydzień, jakoś q... dziwnie
    > wyrozumiały dla nich jestes ...

    List niekoniecznie idzie tydzien. Natomiast na pewno przygotowanie pisma
    z wyjasnieniem szczegolnie jesli bank zrobil cos zle nie trwa 5 minut,
    bo nie wierze, ze bez konsulatacji z dzialem prawnym cokolwiek wypuszcza
    na zewnatrz.

    > Wyraźnie jesteś po ich stronie, chyba pracujesz tam. Stronę zrobię, podam to
    > co sie stało i nie wiem co mi za to grozi

    Nie jestem po zadnej stronie. Zwisa mi to.
    Strone sobie zrob, ale potem nie pisz, ze mBank grozi ci sprawa sadowa.