    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Thu, 25 May 2006 15:43:54 +0200
    <4...@g...pl> <e49vhj$doa$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <e4ac8i$ber$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <e4aj79$fkd$1@inews.gazeta.pl>
    <e4auqr$okg$1@news.onet.pl> <e4b0vm$tb8$1@news.onet.pl>
    <e4b3kf$l3t$1@inews.gazeta.pl> <e4bcd2$gn9$1@news.onet.pl>
    <e4c65b$5op$1@news.onet.pl> <e4cj9p$pro$2@inews.gazeta.pl>
    <e4eo5p$k3e$1@news.onet.pl> <e4guon$bsr$1@inews.gazeta.pl>
    <e4hr3n$fsc$1@news.onet.pl> <e4j3m2$osh$1@inews.gazeta.pl>
    <e4kapb$i0b$1@news.onet.pl>

    Smutny30 wrote:

    > Ja o tym nic nie wiem. Po moich dwóch interwencjach i ośmiu dniach nic nie
    > dostałem. Na pewno nie jest to niezwłoczne powiadominie a zatem IMHO łamią
    > swój regulamin.

    Sam mowiles, ze babaka na infolini ci mowila.
    Po drugie, juz ci mowielm, napisz reklamacje.

    > Rozumiem, że klienci mBanku to same VIPy ...

    Dlatego tyle narzekań na mBank.

    > Uwazasz że to jest standard aby list szedł ponad tydzień, jakoś q... dziwnie
    > wyrozumiały dla nich jestes ...

    List niekoniecznie idzie tydzien. Natomiast na pewno przygotowanie pisma
    z wyjasnieniem szczegolnie jesli bank zrobil cos zle nie trwa 5 minut,
    bo nie wierze, ze bez konsulatacji z dzialem prawnym cokolwiek wypuszcza
    na zewnatrz.

    > Wyraźnie jesteś po ich stronie, chyba pracujesz tam. Stronę zrobię, podam to
    > co sie stało i nie wiem co mi za to grozi

    Nie jestem po zadnej stronie. Zwisa mi to.
    Strone sobie zrob, ale potem nie pisz, ze mBank grozi ci sprawa sadowa.