  • 1. Data: 2004-11-12 21:56:34
    Temat: badanie Kulczyka
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Dzisiaj przeczytałem,że często wypowiadający się na tematy związane z pracą
    komisji śledczej dr Kochanowski uważa ,że wysłanie biegłego lekarza do
    Londynu i przebadanie Kulczyka jest zasadne a przewodniczący komisji
    zapowiada ,że wniosek w tej sprawie będzie przegłosowany.
    Czy tym panom coś nie "porzestawiało" się w głowach ? już takich bredni i
    głupot nie słyszałem od wielu lat.
    JanuszHr

  • 2. Data: 2004-11-12 22:24:25
    Temat: Re: badanie Kulczyka
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapowiada ,że wniosek w tej sprawie będzie przegłosowany.
    > Czy tym panom coś nie "porzestawiało" się w głowach ? już takich bredni i

    Właśnie problem jest w tym jakiej specjalności ma to być lekarz i jaki
    sprzęt do diagnozy ma zabrać. Jeżeli to będzie lekarz wojskowy może się
    okazać, że pan dr Kulczyk jest zdrowy jak rydz, a jeżeli weterynarz... no to
    nie wiem. Trzeba zajrzeć do "Folwarku zwierzęcego" - Orwella.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 3. Data: 2004-11-12 23:07:23
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Fri, 12 Nov 2004 23:24:25 +0100, na pl.soc.prawo, Grzegorz Kruk, Ph.D.
    napisal(a):

> [...]
    > okazać, że pan dr Kulczyk jest zdrowy jak rydz, a jeżeli weterynarz... no to
    > nie wiem. Trzeba zajrzeć do "Folwarku zwierzęcego" - Orwella.

    ZAmknij się trolu jak nie wiesz o co chodzi
    JanuszHr

  • 4. Data: 2004-11-13 05:28:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > ZAmknij się trolu jak nie wiesz o co chodzi
    > JanuszHr

    Pan mnie obraża, ale nie pobiegnę po medal do abuse.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 5. Data: 2004-11-13 08:24:25
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    JanuszHr <h...@p...com> napisał(a):

    > Zamknij się trolu jak nie wiesz o co chodzi

    Swoją drogą to jego pierwsza wypowiedź zdradzająca przebłyki poczucia humoru.
    Gra słowem - no, no, kto by pomyślał...

    RG

  • 6. Data: 2004-11-13 09:20:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> wrote:
    > Pan mnie obraża, ale nie pobiegnę po medal do abuse.
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    BTW to Ph.D. to tak glaszcze twoje ego?

  • 7. Data: 2004-11-13 11:39:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 10:20:32 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał(a):

    > BTW to Ph.D. to tak glaszcze twoje ego?

    lepiej zostaw tego doktora z 'kropką' :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-11-14 11:43:42
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    > ZAmknij się trolu jak nie wiesz o co chodzi
    Jestem oburzony poziomem tej wypowiedzi.

    A tak wracając do tematu: nie slyszales o kontrolach lekarskich ZUS? Wszyscy
    sie na nie godzą. Uważam, że Kulczyk sobie troche pogrywa (mysli ze jest
    wiekszy niz jest) i należałoby go obiektywnie przebadać.

    Lekarz wojskowy nie byłby tu złym pomysłem.

    PS. Uspokujcie się. Z Panem Doktorem jest tak jak z Panem Gierychem. Na ogół
    nie zgadzamy się z jego poglądami (niektórzy mówią ze "pieprzy"), ale czasem
    powie coś ciekawego i wtedy warto nie poddawać się owczemu pędowi i przyznać
    rację (kiedy racja jest).

    PS2. Nikogo nie hce obrażać. Staram się być obiektywny.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Doker

  • 9. Data: 2004-11-16 08:39:40
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/14/2004 12:43 PM, Doker wrote:

    > Lekarz wojskowy nie byłby tu złym pomysłem.

    Szczególnie, że lekarz wojskowy składa dwie przysiegi: Hipokratesa i
    wojskową, jako oficer jest osobą bardziej wiarygodną niz lekarz "zwykły".

    Istnieje jednak obiektywna trudność - otóż Pan Prezydent uważa, że słowo
    człowieka kierującego się chęcią zysku jest bardziej wiarygodne niż
    słowo oficera.

    Chciałbym kogoś obrazić, ale nie wiem kogo i po co, więc się wstrzymuję :-)

    Pzdr: Catbert