  • 1. Data: 2005-05-21 09:07:12
    Temat: badania na prawo jazdy
    Od: "man" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak wiadomo potrzebne są badania na prawo jazdy. Ostatnio na takich bylem.
    Zaskoczyla mnie jednak postawa badajacej, tak samo sam sposob badania:
    polegal na zadaniu 3 pytan (z czego jedno dotyczylo zdrowia: czy nosisz
    aparat sluchowy albo okulary-po tym jak powiedzialem ze tak to stwierdzila:
    "to nie wpiszemy"). Sposob badania jest okreslony i mozna znalezc na
    stronie: http://www.lodzkie.pl/lodzkie/zdrowie/prawom/Dz-U-04
    -2-15.htm

    Zalaczam najciekawszy kawalek:
    "Badanie osób ubiegających się o prawo jazdy określonej kategorii lub
    pozwolenie do kierowania tramwajem albo kierujących tymi pojazdami
    1. Stan narządu słuchu:
    1) osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii A, A1, B, B1, B+E, T albo
    kierujących pojazdem, w stosunku do którego wymagane jest prawo jazdy
    kategorii A, A1, B, B1, B+E, T - słyszalność szeptu każdym uchem oddzielnie
    przynajmniej z odległości 3 m (wskazane badanie audiometryczne);"

    Co mam z tym fantem zrobic?
    (juz nie wspominajac o tym ze zle wypisala mi ta kartke - pomylila imie)

    Pozdrawiam
    man

  • 2. Data: 2005-05-21 09:23:59
    Temat: Re: badania na prawo jazdy
    Od: "man" <p...@p...onet.pl>

    > Co mam z tym fantem zrobic?
    > (juz nie wspominajac o tym ze zle wypisala mi ta kartke - pomylila imie)

    Tzn gdzie to zglosic? (nie bardzo sie orientuje) Tam bylo napisane, ze
    "odwolania od orzeczen lekarskich..." ale to nie jest odwolanie przeciez.
    Gdzie to zglosic? na policje? czy gdzie?

  • 3. Data: 2005-05-21 13:20:05
    Od: "Krzys" <m...@o...pl>

    Użytkownik "man" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tzn gdzie to zglosic? (nie bardzo sie orientuje) Tam bylo napisane, ze
    > "odwolania od orzeczen lekarskich..." ale to nie jest odwolanie przeciez.
    > Gdzie to zglosic? na policje? czy gdzie?

    Art. 271 par.1 kodeksu karnego - można zawiadomić policję. Hm, tylko wtedy
    co z Twoim badaniem, trzeba robić nowe :)

  • 4. Data: 2005-05-21 20:04:26
    Od: "vis" <v...@i...pl>

    idz do innego lekarza, najlepiej po 40stce. Wypisze Ci na piekne oczy, i po
    problemie.
    Te badania to tylko nabijanie kasy lekarza, jedna wielka fikcja.
    Zobaczcie sami jak dziadki ledwo widzace siedza za kierownicami, im nikt nie
    zabroni dopuki cos sie nie stanie.

    Proponuje zmien lekarza jak zalezy Ci na czasie.