  • 1. Data: 2005-07-15 16:37:35
    Temat: Idea/TP i brak regulaminu
    Od: "Marek" <m...@h...pl>

    witam
    oto sprawa
    Idea w zamian za pozostanie u nich w sieci i przedluzenie umowy na telefon
    komorkowy oferuje mozliwosc uzyskania Neostrady TP za 1,22 PLN przez 6
    miesiecy
    Kewstia jest taka, ze nie ma regulaminu do tej oferty/promocji.
    Bo nic nie stoi na przeszkodzie, kiedy abonent zarowne Ideii i Tp dopier
    zalozy sobie Neostrade.
    Gorzej jak abonent chcialby miec uzywana juz Neostrade przez 6 miesiecy za
    1,22 PLN.
    Panie i Panowie w Telepunkcie mowia ze nie jest to mozliwe, ale po mojej
    prosbie o pokazanie mi regulaminu takiej uslugi przyznaja ze REGULAMINU NIE
    MA!
    Powoluja sie natomiast na WEWNATRZKORPORACYJNA decyzje!! ktorej oczywiscie
    nie moge zobaczyc, bo jest do uzytku wewnetrznego!
    Odwoluja sie rowniez do glownego Regulaminu Neostrady, ale ten nic nie mowi
    o tym kto moze a kto nie skorzystac z tej promocji.
    Co o tym sadzicie?
    Zamierzam skorzystac z Neostrady za 1,22 PLN na numerze ktory juz posiada
    neo od ponad roku.
    Jak pokonac TP?

  • 2. Data: 2005-07-15 18:28:16
    Temat: Re: Idea/TP i brak regulaminu
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

> [...]
    > Kewstia jest taka, ze nie ma regulaminu do tej oferty/promocji.
    > Bo nic nie stoi na przeszkodzie, kiedy abonent zarowne Ideii i Tp dopier
    TP jest oszukańczą firmą i jak coś dają to tylko mówią,że dają.
    Hahahaha
    Właśnie nie odnowiłem z nimi 2 umów na 2 tel. kom.
    Ale namolnie mi od miesiąca wydzwaniali !!!!!!!!!!!
    Wolę mieć tel .kom. w Era-gsm
    Ci w promocjach zawsze wyprzedzają IDEE oraz PLUS !!!!

  • 3. Data: 2005-07-16 07:51:06
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Marek napisał(a):

    > Zamierzam skorzystac z Neostrady za 1,22 PLN na numerze ktory juz
    > posiada neo od ponad roku.

    A nie przwróciło ci się w głowie od dobrobytu? Nie za dużo chcesz za
    darmo? Przecież wyraźnie powiedzieli że mogą założyć neostradę ale ty
    już masz założoną. Jeszcze czegoś nie rozumiesz?

    Adam

  • 4. Data: 2005-07-16 10:45:16
    Od: "Marek" <m...@h...pl>

    > A nie przwróciło ci się w głowie od dobrobytu? Nie za dużo chcesz za
    > darmo? Przecież wyraźnie powiedzieli że mogą założyć neostradę ale ty
    > już masz założoną. Jeszcze czegoś nie rozumiesz?

    a co ma dobrobyt do tego ze ktos chce cos otrzymac zgodnie z prawem?
    jak nie masz pojecia o sprawie i kwestiach prawa telekomunikacyjnego to sie
    nie udzielaj!
    a kwestia ze ONI mowia mnie nie interesuje, na wszystko powinny byc
    regulaminy
    zmien grupe bo zasmiecasz

  • 5. Data: 2005-07-16 11:29:52
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2005 12:45:16 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > nie udzielaj!
    > a kwestia ze ONI mowia mnie nie interesuje, na wszystko powinny byc

    Promocje nie maja nic wspólnego z prawem telekomunikacujnym. Jest to dobra
    wola dającego promocję. Jak sobie ustalił że tylko nową może podłączyć to
    tylko tak może być. Na jakiej podstawie twierdzisz że do promocji *musi*
    być regulamin ??

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2005-07-16 12:15:38
    Od: "Marek" <m...@h...pl>

> [...]
    > tylko tak może być. Na jakiej podstawie twierdzisz że do promocji *musi*

    wniosek o koniecznosci istnienia regulaminu wyciagam stad, ze do KAZDEJ
    promocji czy to w Ideii czy TP sa regulaminy (mozesz to sprawdzic sam),
    ktore mowia kto jak kiedy moze skorzystac z danej promocji, co pozwala
    uniknac samowoli
    tutaj jednak nie ma regulaminu! a nie konsumenta nie moze obowiazywac
    decyzja wewnetrzna TP - do tego sa OGLOSZONE regulaminy
    stad napisalem to tutaj, gdzie mozna sie czegos dowiedziec
    a druga sprawa, promocja dotyczy uslugi powszechnej, a ta opisana jest w pr.
    telekom. stad taki ma to zwiazek z tym prawem

  • 7. Data: 2005-07-16 13:41:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > promocji czy to w Ideii czy TP sa regulaminy (mozesz to sprawdzic sam),
    > ktore mowia kto jak kiedy moze skorzystac z danej promocji, co pozwala

    no i co z tego? PT wymaga, aby świadczenie usługi odbywało się na
    zasadzie regulaminu, nic nie mówi (bo nie może) o promocjach

    > tutaj jednak nie ma regulaminu! a nie konsumenta nie moze obowiazywac
    > decyzja wewnetrzna TP - do tego sa OGLOSZONE regulaminy

    konsument dostał informację - może przystąpić do promocji. Nic nie jest
    powiedziane o już korzystających z usług. LOgika się kłania.

    > stad napisalem to tutaj, gdzie mozna sie czegos dowiedziec
    > a druga sprawa, promocja dotyczy uslugi powszechnej, a ta opisana jest w pr.
    > telekom. stad taki ma to zwiazek z tym prawem

    pudło. żadna z wymienionych usług nie jest usługą powszechną.

    M.

  • 8. Data: 2005-07-17 08:04:40
    Od: Sławek <n...@w...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > Co o tym sadzicie?
    > Zamierzam skorzystac z Neostrady za 1,22 PLN na numerze ktory juz posiada

    Ha, te ich wewnętrzne rozporządzenia:) Ja tak niedawno miałem jazde jak
    się zapytałem jakim prawem rozsyłają mi swój spam na komórke (idea/pop),
    to się dowiedziałem, że jak nie chce dostawać spamu to musze wejsc na
    strone i się zarejstrować i zaznaczyć że tego nie chce dostawać:) Na
    pytanie jakim prawem też się dowiedziałem że takie mają rozporządzenie:)
    Ciekawa sprawa, bo tak porównując ekstremalnie to może powinienem gdzieś
    zgłosić że nie można mnie bezkarnie odstrzelić na ulicy a jeśli nie no
    to śmiało można:) Mało tego. Rejstracja w owym serwisie idei polega na
    podaniu kompletnie wszystkich danych, łącznie z peselem a dane, uwaga:)
    idą nieszyfrowane normalnie po http :) Hm a ja myślałem, że są jakieś
    wymogi zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. (firma
    tele-informatyczna:)) Druga sprawa to czy oni mają prawo rządać takich
    informacji jeśli chce mieć dostęp do usługi. Na szczęście po wymienieniu
    im ile przepisów łamią i ile instytucji potencjalnie może się tym
    zainteresować oraz po podaniu numeru puk zaprzestali przesyłania tego
    spamu i jest spokój. Jednak to też taki kamyczek do ich ogórdka jak
    podchodza do klientów, prawa i dobrych obyczajów. Choć z drugiej strony
    nie powiem na neo jeszcze się nie zawiodłem a każdy problem jaki
    wystąpił (a było ich tyle przez ponad rok, że można na palcach jednej
    ręki policzyć) był załatwiany szybko i nawet o dziwo profesjonalnie:)
    Jednak ta firma to faktycznie rządzi się dziwnymi prawami czy też raczej
    bezprawiami:)
    I prafrazując styl komentarzy na allegro - NIE POLECAM!!! :D